• Služby
  • Reference
  • Blog
  • Kariéra
  • O nás
  • Kontakt
  • Besteto klub
  • CZ
  • SK
  1. Úvod
  2. Blog
  3. PPC

PPC

PPC (Pay-Per-Click) je forma online reklamy, kde inzerent platí pouze za kliknutí na svou reklamu. Nejčastěji se používá u vyhledávacích a obsahových sítí, jako je Google Ads. Cílem PPC je zvýšit návštěvnost webových stránek a podpořit konverze, například nákupy nebo registrace.

Přehled typů reklam pro Google a Sklik

Přehled typů kampaní pro Google a Sklik

Google Ads a Sklik jsou základní nástroje pro správu online reklamy. Prostřednictvím Ads a Skliku lze oslovit publikum k podpoře prodeje produktů či služeb, ale také k propagaci firmy, ke zvýšení povědomí a návštěvnosti webu. Ke každému cíli se ale hodí jiná kombinace typů reklamy. Jaké typy to jsou se dozvíte v tomto článku.

20. 9. 2022 Číst dál

PPC na stojáka #17: Jak vypadá expert na PPC reklamu s Tomášem Sýkorou

PPC na stojáka - Jak vypadá expert na PPC reklamu

Pozor, pozor, blíží se další akce PPC na stojáka! Spíkrem na této akci bude Tomáš Sýkora, který působí jako Senior Performance Marketer ve společnosti Safetica. Prozradí nám, jak vypadá expert na PPC reklamu, co vše je jeho náplní práce a s jakými programy či nástroji pracuje. Takže pokud vás toto téma zajímá, určitě si nenechte akci ujít! Těšíme se.

20. 5. 2022 Číst dál

PPC reklama v číslech aneb inzerce našich klientů v prosinci 2021

PPC inzerce v číslech

Zajímá vás, jak na tom byla naše inzerce v prosinci 2021, tedy v hlavní vánoční sezoně? Pokud máte e‑shop, tak určitě víte, že Vánoce představují nejnáročnější část roku, kdy počty objednávek rostou neuvěřitelným tempem. Rozhodli jsme se, že se na jednotlivé výsledky z tohoto období podíváme pěkně zblízka.

10. 2. 2022 Číst dál

PPC na stojáka #16: Aneta Matyášová (BESTETO) o CSS programu Kvinono

Hurá, hurá, hurá! Po dlouhé pauze chystáme další akci PPC na stojáka! Tentokrát si budeme povídat s Anetou Maytášovou o CSS programu Kvinono, který v BESTETO používáme u klientů a ukáže vám, jakých výsledků lze s tímto programem dosáhnout.

17. 8. 2021 Číst dál

5 nejčastějších chyb v PPC aneb na co si dát pozor při inzerci

PPC reklama je jedním z nejsilnějších a nejvyužívanějších nástrojů v online marketingu. Pokud je ale její nastavení chybné, lze očekávat, že se během inzerce objeví problémy, které ovlivní celkový dosah kampaně a hodnotu konverze.

17. 6. 2021 Číst dál
  • Předchozí
  • Další
  • Předchozí
  • 1
  • 2
  • 3 (current)
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Další
  • Přihlášení k newsletteru
  • Dokumenty ke stažení
  • Návody pro klienty
  • Zpracování osobních údajů
  • Prohlášení o souborech cookies
Besteto marketing, s. r. o.
Cejl 20, 602 00 Brno
IČ: 29380553, DIČ: CZ29380553

Provozovatelem stránek Besteto.cz je Besteto marketing, s. r. o., IČ 29380553.
Besteto marketing, s. r. o. je člen koncernu Profitak group, s.r.o