Přijďte na nekonferenci diskutovat se Srovnáme.cz

Pavel Kročák vystoupí na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014 za Srovnáme.cz. Pokud si říkáte, čím by vás ještě mohl menší „zbožák“ zaujmout, pak čtěte dál.

O vystoupení Srovnáme.cz

S Pavlem jsme hledali téma, které na nekonferenci ještě nebylo probráno příliš detailně. A našli jsme analýzu chování uživatele – z jakých zdrojů přichází, jak se po vyhledávači zboží pohybuje, zda řadí nabídky od nejlevnějších, kam kliká…

Proč jsme Srovnáme.cz pozvali

Domnívám se, že by Pavlovo vystoupení mohlo vyvrátit (nebo naopak potvrdit) řadu mýtů. Třeba o tom, zda uživatelé houfně klikají na nejlevnější nabídky, zda procházejí celým webem nebo jsou přiváděni přímo do kategorií či produktových karet, zda je pravda, že jsou vyhledávače zboží závislé na SEOPPC reklamě

Přijďte na nekonferenci

Zkrátka bych vás rád na Pavlovo vystoupení pozval. V sále zbývá posledních pár volných židlí. Tak neotálejte příliš dlouho a přihlaste se na nekonferenci o zbožácích »

27. 05. 2014

Komentáře (1)

Michal Janík10. 7. 2014, 7:27

Pravel mluvil o významu SEO a PPC reklamy pro vyhledávače zboží. A taky o chování uživatele. A ukazoval zajímavá data. Podívejte se na prezentaci Srovnáme.cz!

Odpovědět

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.