SEO

Z anglického Search Engine Optimization (zkráceně SEO). Jde o optimalizaci pro vyhledávače. Jak SEO děláme u nás?

Namísto tajných „SEO nástrojů“ se věnujeme:

  • analýze klíčových slov
  • auditu internetových stránek
  • budování zpětných odkazů

Tohle přesně potřebujete? Tak pokračujte na stránku SEO.

Chcete zkusit vyzrát na SEO sami? Pomůžou vám články od našich SEO mástrů:

migrace webu

V životě každého e-shopaře nastane někdy chvíle, kdy chce dopřát svému e-shopu vylepšení. Pokud vám vrtá hlavou, jak to celé zvládnout bez ztráty kytičky, pusťte se do čtení.

17. 12. 2020
PPC versus SEO

Chcete zapracovat na marketingu svého e-shopu, ale nevíte, jestli se zaměřit na SEO nebo PPC? V tomto článku vám ukážeme výhody a nevýhody, které vám pomohou při rozhodování.

10. 12. 2020
UTM parametry

Vytvořte si z přiřazování UTM parametrů návyk, abyste na ně nezapomínali. Odměnou vám bude zase o kousek přesnější analytika.

07. 12. 2020
SEO

Nenechejte si namluvit, že existuje kouzelné tlačítko, kterým SEO zapnete. Musíte si to odpracovat. Ukážeme vám, co všechno se pod tímto pojmem skrývá. Díky tomu se při optimalizaci vyhnete mýtům a slepým uličkám.

10. 11. 2020
Kanibalizace klíčových slov

Kanibalizace a dobré umístění ve výsledku vyhledávání spolu nejdou dohromady. Zjistěte, jak odhalit problém a udělat opravu, abyste mohli vylepšit hodnocení vašeho obsahu a poskytnout lidem relevantnější obsah.

05. 11. 2020
Error 404 - co s ním?

Ajajajaj, stránku nelze najít. Jak error 404 vznikne a proč s ním pracovat? Nebo ještě lépe - jak chybové hlášení na svém webu najít a opravit?

20. 10. 2020
SEO optimalizace obrázků

Tom při auditu obrázků pro e-shopy naráží na problémy, které se často opakují, a přitom stačí dát si na ně pozor a vytvořit si správnou rutinu pro práci s obrázky. Pusťte si nový díl podcastu, ať víte, jestli stejné chyby neděláte i vy.

01. 10. 2020
interní prolinkování

Bez odkazů nemůže váš web fungovat. Díky kvalitní strategii interního propojení můžete ukázat, který obsah je relevantní, a které z vašich článků jsou nejcennější.

11. 08. 2020
duplicitní obsah

Duplicity na webu komplikují práci vyhledávačům, a to nikdy není dobře. Přečtěte si, na co dát pozor, aby se u vás duplicitní obsah neobjevil. Pokud už tam je, tak poradíme, jak ho řešit.

06. 05. 2020
Kanonizace (canonical)

Kanonizace (canonical) vám možná nic neříká, ale po přečtení článku vám bude jasné, že nic lepšího k odstranění potíží s duplicitami na vašem webu nebo e-shopu neexistuje.

22. 04. 2020