SEO

Z anglického Search Engine Optimization (zkráceně SEO). Jde o optimalizaci pro vyhledávače. Jak SEO děláme u nás?

Namísto tajných „SEO nástrojů“ se věnujeme:

  • analýze klíčových slov
  • auditu internetových stránek
  • budování zpětných odkazů

Tohle přesně potřebujete? Tak pokračujte na stránku SEO.

Chcete zkusit vyzrát na SEO sami? Pomůžou vám články od našich SEO mástrů:

duplicitní obsah

Duplicity na webu komplikují práci vyhledávačům, a to nikdy není dobře. Přečtěte si, na co dát pozor, aby se u vás duplicitní obsah neobjevil. Pokud už tam je, tak poradíme, jak ho řešit.

06. 05. 2020
Kanonizace (canonical)

Kanonizace (canonical) vám možná nic neříká, ale po přečtení článku vám bude jasné, že nic lepšího k odstranění potíží s duplicitami na vašem webu nebo e-shopu neexistuje.

22. 04. 2020
SEO na Shoptetu pro kategorie a produkty

Vyzrajte na správné nastavení SEO pro kategorie a produkty vašeho e-shopu na Shoptetu. Pro ty, co budou mít splněno, přidáváme 4 tipy, na které se zaměřit, od našeho SEO týmu.

07. 04. 2020
SEO na Shoptetu

Nové e-shopy na Shoptetu přibývají dvojnásobným tempem. Jestli patříte do armády Shopteťáků, pomůžeme vám se základním nastavením SEO.

01. 04. 2020

Aby vaše stránky získávaly návštěvnost z neplaceného vyhledávání, vyhledávače o nich musí vědět, procházet je a indexovat. Zní to jednoduše, může to mít ale spoustu háčků. Pojďte s pomocí našeho návodu zjistit jak na to.

23. 03. 2020
článek z BESTETO klubu o linkbuildingu

Nofollow, Follow, Sponsored ani Ugc vám nic neříká? Nevadí, po přečtení článku budete mít v budování zpětných odkazů jasno.

09. 03. 2020
Jak jsme zvýšili tržby díky SEO

Pravidelnou spoluprací s e-shopem MyDrinks.cz se nám podařilo zvýšit návštěvnost z neplaceného vyhledávání o 118 % a tržby o 113 %.  Přečtěte si, jak jsme postupovali.

23. 01. 2020
Název stránky (title)

Originální, tak akorát dlouhý, s relevantními klíčovými slovy. Co dalšího by měl splňovat správně napsaný title a kde ho najít pro vás sepsal náš SEO mástr Tom.

08. 01. 2020
Jak nastavit přesměrování

Dvakrát měř, jednou řež. Takže než smažete stránku, promyslete si, kam přesměrujete návštěvníka. Sepsali jsme pro vás, jak na to.

27. 11. 2019
meta description

Kdy už je meta description příliš dlouhý? Na jaké faktory při jeho tvorbě nezapomenout? Dnešní SEO článek vám na tyto otázky odpoví.

06. 11. 2019