Vyhledávání na internetu je již dlouhé roky nedílnou součástí našich životů. S příchodem umělé inteligence se mění spousta věcí a vyhledávání nebude výjimkou. Pojďme spolu zjistit, co nás v budoucnosti vyhledávání čeká.
O srovnávačích zboží jsme psali už hodněkrát. Každý, kdo nakupuje na internetu se s nimi už určitě setkal. Srovnávače zboží představují nákupní portál, kam e‑shopy nahrávají své produkty a zákazníci z nich vybírají nejlepší nabídky. Díky nim mohou zákazníci vidět, kdo a za jakou cenu produkt nabízí. A protože se blíží Vánoce, což je období, které je pro spoustu e‑shopařů klíčové, máme pro vás 4 tipy, jak se na tuto sezonu připravit.
Sjednocení produktové inzerce na Seznamu v systémech Sklik a Zbozi.cz je poslední měsíc velkým tématem, které řeší většina markeťáků napříč celým internetem. Dle autorů se tyto změny dějí hlavně proto, aby se produktové inzeráty ovládaly přes jednu platformu. V tomto článku najdete několik tipů, které vám pomohou se na tuto změnu připravit, případně získáte odpovědi na některé otázky.
Zajímá vás inzerce na Mall.cz, ale nevíte, jak na to? Připravili jsme si pro vás článek, ve kterém se dozvíte, jak funguje tento inzertní systém, jaké existují varianty napojení produktů a na jaké parametry ve feedu si dát pozor.
Po delší době tady máme novinku ze světa srovnávačů zboží. Tentokrát se budeme bavit o Biano Buttonu, specialním tlačítku, které zákazníkům na základě hledaného produktu zobrazí všechny podobné produkty na vašem e‑shopu během pár sekund.