Srovnáme.cz – prezentace a fotky z nekonference

Pavel Kročák ze Srovnáme.cz představil na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014 podrobná data o tom, kde bere vyhledávač zboží svou návštěvnost, a jak se tito uživatelé chovají. Podívejte se, jaký podíl mají SEO, PPC reklama či kolik uživatelů si řadí na Srovnáme.cz zboží od nejlevnějšího.

O čem Pavel mluvil:

  • Srovnáme.cz meziročně posiluje
  • drtivá většina návštěvnosti je ze SEO a PPC reklamy
  • 80% návštěv vstupuje na produktové stránky nebo stránky kategorií zboží

Prezentace Srovnáme.cz:

Video se záznamem přednášky Srovnáme.cz:

Fotky z přednášky Srovnáme.cz:

Přednáška Srovnáme.cz na nekonferenci startuje
Pavel Kročák ze Srovnáme.cz
Pavel Kročák ze Srovnáme

Přidat komentář