Každá pátá koruna, kterou české e‑shopy utrží, je z návštěvnosti z vyhledávačů zboží. To je víc než z neplaceného vyhledávání, přímých přístupů, mailingu nebo sociálních sítí. Pojďme se podívat, který z vyhledávačů zboží e‑shopům dokáže vydělat na luxusní fáro a ze kterého nezískáte zákazníka, i kdybyste se postavili na hlavu.
Pavel Kročák ze Srovnáme.cz představil na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014 podrobná data o tom, kde bere vyhledávač zboží svou návštěvnost, a jak se tito uživatelé chovají. Podívejte se, jaký podíl mají SEO, PPC reklama či kolik uživatelů si řadí na Srovnáme.cz zboží od nejlevnějšího.
Pavel Kročák vystoupí na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014 za Srovnáme.cz. Pokud si říkáte, čím by vás ještě mohl menší „zbožák“ zaujmout, pak čtěte dál.