Analytika

Data nad zlato! Nevadí, že nemáte kódy a čísla v lásce. Od toho jsme tady my. Pomůžeme s nasazením kódů, nasazením nástrojů, automatizaci reportů či interpretací vašich dat a ušetříme vám spoustu hodin strávených nad nenáviděnými tabulkami.

Jak děláme analytiku

Produktová data, skripty a mix hodnot z různých systémů prozradí hodně. Naši marketingoví specialisté mají potřebné znalosti a zkušenosti, v číslech se vyznají a vidí i to, co se skrývá za nimi. Rádi se podívají také na vaše specifické požadavky:

Nevíte si rady, jak měřit vaše výsledky? Váháte, jestli máte vše nastaveno a propojeno správně? 

Každý e-shopař by měl vědět, jací uživatelé jeho obchod navštěvují a odkud přichází. Jedním z nástrojů, který vám s tím může pomoct, je Google Analytics. V rámci Google Analytics vám pomůžeme:

  • nasadit kód, či zkontrolovat nasazení kódu, který měří návštěvnost stránek (u e-shopů měří i počet objednávek a jejich hodnotu);
  • provést základní nastavení účtu, nebo zkontrolovat nastavení účtu.

Více o Google Analytics se dozvíte v článku 13 tipů ze školení, díky kterému jsem levou zadní získal certifikát Google Analytics.

Chcete se pustit do online inzerce, ale nevíte, kde začít?

Technicky vám nastavíme nejběžněji používané online reklamní kanály (Google Ads, Sklik, Heureka, Zboží.cz, Glami):

  • nastavení měřících kódů,
  • základní nastavení inzertních účtů  a propojení s ostatními,

V případě krabicového řešení (např. Shoptet, Eshop-rychle) není nutný zásah programátora.

Pro ostatní řešení budeme potřebovat založit Google Tag Manager a od programátora vložit kód na váš web. Výhodou je, že jakmile ho nasadíme, můžeme veškeré kódy implementovat bez dalších zásahů programátora.

Časová náročnost jednorázového nastavení od 4 hod.

Potřebujete nastavit další kódy? 

Jakmile po nastavení základního měření objevíte, jaká data lze sbírat, zatoužíte zjistit víc. Kromě kódů, které spadají do základního nastavení, dokážeme na vaše stránky nastavit všechny kódy, které si usmyslíte:

  • Facebook pixel,
  • Criteo,
  • A/B testování - Google Optimize,
  • Heat mapy - HotJar, CrazyEgg,
  • a další.

Stačí nám k tomu pouze Google Tag Manager.

Časová náročnost závisí na typu a počtu kódů (např. nasazení FB pixelu od 2 hodin).

Chcete mít své výsledky srozumitelně v grafech a tabulkách? Potřebujete výsledky firmy prezentovat ve vizuální podobě?

Díky reportu v Google Data Studiu se už nebudete muset přihlašovat každý den do všech inzertních systémů, které používáte, abyste se podívali, kolik vás inzerce stála. Pomocí napojení reklamních systémů přes import nákladů budete mít na jednom místě například to, kolik vás inzerce stála, kolik vám přišlo objednávek a jakou hodnotu tržeb přinesla.

Nastavíme vám Google Data Studio tak, aby automaticky tvořil reporty za vás a uděláme výsledky přehlednější.

  • Přípravíme podklady pro skript importu nákladů z reklamních systémů.
  • Nastavíme samotný skript (včetně časového intervalu jeho spouštění).
  • Vytvoříme šablony reportu podle vašich požadavků.
  • V případě zájmu napojíme další neplacené služby do Google Data Studia.

Časová náročnost jednorázového nastavení od 4 hodin.

Váháte, zda se na data díváte správně? Nejste si jistí, které kanály jsou pro vás ty pravé? 

  • vyhodnocení obchodních výsledků
  • vyhodnocení a interpretace dat získaných z reklamních systémů

Přemýšlíte, o jaké produkty rozšířit vaši nabídku?

Můžeme vám pomoci vybrat produkty, o které je právě zájem. 

  • zjistíme TOP produkty, které se nejvíce prodávají ve vašem oboru
  • analýza produktů v čase na základě dat z Google Analytics

Časová náročnost jednorázového doporučení od 3 hodin.

Tato služba zahrnuje jednorázové nastavení či doporučení. Dlouhodobou spolupráci s vámi rádi navážeme, pokud máte zájem o správu PPC reklamy, vyhledávačů zboží, Instagramu, SEO nebo všeho dohromady.

Nástroje, které používáme

Google nástroje    

Spoluprací s námi získáte

  • Analytický supermozek. Máme certifikaci Google Analytics a dokážeme s ním kouzla. Data nás prostě baví.
  • Diskrétního parťáka. Nemusíte mít obavy, citlivá data jsou u nás v bezpečí. Protože důvěra našich klientů je klíčová, máte možnost s námi podepsat dohodu o mlčenlivosti.

V čem jsme jiní

Víte za co a kolik platíte. V popisku uvádíme přibližnou časovou náročnost a ceník si můžete nastudovat tady.

Komu s analytikou pomáháme

Analytika je potřebná jak u e-shopů, tak i ne-eshopových klientů. Nabízíme pomocnou ruku všem, kteří se chtějí rozhodovat na základě dat.

Starat se o vás bude tým konzultantů:

Napište nám

Pokud máte zájem o spolupráci, nebo se chcete na něco zeptat, vyplňte formulář níže. Můžete nám taky zavolat nebo napsat e-mail.