E‑mailing

Newslettery nepatří do starého železa! V dnešní době dokážete se správně nastavenou strategií pro e‑mailing divy. Díky segmentaci zacílíte sdělení na ty správné kontakty, personalizace dodá vašim sdělením šmrnc a automatizace udělá většinu práce za vás. Když k tomuto mixu přidáte pravidelné kampaně, o objednávky je postaráno. 

Jak děláme

e-mailing?

Mailing není jen o tom jednou za týden poslat newsletter s akcí. Pokud nám svěříte mailing pod naše křídla, postaráme se o následující:

  • Uvítací sekvence

    Upoutejte pozornost zajímavým formulářem pro sběr kontaktů a přivítejte nováčky v kontaktním seznamu tak, že si vaše zprávy okamžitě oblíbí. Postaráme se, aby proces od přihlášení po zaslání prvního e‑mailu proběhl hladce.

  • Up sell a Cross sell

    Pozorujte, o které produkty se vaše kontakty zajímaly, jaké zboží už mají doma a podle toho doručujte automatizovaný obsah vytvořený přímo na míru, který prodává.

  • Opuštěný košík

    Už stačí jen málo a z košíku je objednávka. Tím pomyslným pošťouchnutím může být třeba právě automatický e‑mail, který upozorňuje na opuštěný košík.

  • Hodnocení

    V případě, že zatím nesbíráte hodnocení přes Heureku nebo Zboží, zeptejte se na zpětnou vazbu díky automatizované zprávě a požádejte o hodnocení produktu na vašem e‑shopu.

  • Reaktivační kampaně

    Ve chvíli, kdy u vás jednou zákazník nakoupí, je 9× větší pravděpodobnost, že nakoupí znovu. Využijte toho.

  • Přání ke svátku/​narozeninám

    Malý dárek = velká radost. Využijte každou příležitost zlepšit váš vztah se zákazníkem, posílit loajalitu a nenápadně se připomenout.

  • Cílený marketing

    I cílený mailing posílejte chytře. Segmentujeme tak, aby byl open rate co nejvyšší a obsah se dostával k relevantním zákazníkům.

Na začátku investujete čas do nastavení různých scénářů, ale v budoucnu ušetří čas a budete velice efektivní. Důležité je začít.

Proč spolupracovat s námi

  • Jsme transparentní a ceník před klienty neskrýváme. Mrknout se na něho můžete na našem webu a dopředu víte, s jakou částkou počítat.
  • Se Shoptetem jsme jedna ruka, dokazuje to náš odznak Zlatý Shoptet Partner.
  • Odesláním e‑mailů to pro nás nekončí. Aby e‑mailing přinášel výsledky, ponoříme se do reportu a pak určíme další postup. Nemáte zájem zrovna o měsíční správu, protože pravidelné newslettery posíláte sami, ale potřebujete pomoct s automatizací? Není problém!

Ještě váháte a chcete se dozvědět víc? Poslechněte si rozhovor s tím nejpovolanějším. Ondra Ratajský ze Smartemailingu byl hostem podcastu Oranžáda a povídali jsme si o tom, proč by e‑shopaři neměli na e‑mail zapomínat.

    Přihlaste se k odběru novinek