Jak děláme
Mailing není jen o tom jednou za týden poslat newsletter s akcí. Pokud nám svěříte mailing pod naše křídla, postaráme se o následující:
-
Uvítací sekvence
Upoutejte pozornost zajímavým formulářem pro sběr kontaktů a přivítejte nováčky v kontaktním seznamu tak, že si vaše zprávy okamžitě oblíbí. Postaráme se, aby proces od přihlášení po zaslání prvního e‑mailu proběhl hladce.
-
Up sell a Cross sell
Pozorujte, o které produkty se vaše kontakty zajímaly, jaké zboží už mají doma a podle toho doručujte automatizovaný obsah vytvořený přímo na míru, který prodává.
-
Opuštěný košík
Už stačí jen málo a z košíku je objednávka. Tím pomyslným pošťouchnutím může být třeba právě automatický e‑mail, který upozorňuje na opuštěný košík.
-
Hodnocení
V případě, že zatím nesbíráte hodnocení přes Heureku nebo Zboží, se zeptejte na zpětnou vazbu díky automatizované zprávě a požádejte o hodnocení produktu na vašem e‑shopu.
-
Reaktivační kampaně
Ve chvíli, kdy u vás jednou zákazník nakoupí, je 9× větší pravděpodobnost, že nakoupí znovu. Využijte toho.
-
Přání ke svátku/narozeninám
Malý dárek = velká radost. Využijte každou příležitost zlepšit váš vztah se zákazníkem, posílit loajalitu a nenápadně se připomenout.
-
Cílený marketing
I cílený mailing posílejte chytře. Segmentujeme tak, aby byl open rate co nejvyšší a obsah se dostával k relevantním zákazníkům.
Na začátku investujete čas do nastavení různých scénářů, ale v budoucnu vám ušetří čas a budete velice efektivní. Důležité je začít.
Proč spolupracovat s námi
- Jsme transparentní a ceník před klienty neskrýváme. Mrknout se na něho můžete na našem webu a dopředu víte, s jakou částkou počítat.
- Se Shoptetem jsme jedna ruka, dokazuje to náš odznak Zlatý Shoptet Partner.
- Odesláním e‑mailů to pro nás nekončí. Aby e‑mailing přinášel výsledky, ponoříme se do reportu a pak určíme další postup. Nemáte zájem zrovna o měsíční správu, protože pravidelné newslettery posíláte sami, ale potřebujete pomoct s automatizací? Není problém!
Ještě váháte a chcete se dozvědět víc? Poslechněte si rozhovor s tím nejpovolanějším. Ondra Ratajský ze Smartemailingu byl hostem podcastu Oranžáda a povídali jsme si o tom, proč by e‑shopaři neměli na e‑mail zapomínat.