SEO

Organické vyhledávání patří k nejdůležitějším zdrojům návštěv a právě proto byste měli optimalizaci pro vyhledávače věnovat zvýšenou pozornost. V dobách, kdy se placené reklamy prodražují, je optimalizovaný web pro vyhledávače ještě důležitější. Díky spolupráci s námi můžete získávat nové zákazníky a budovat svou značku.

Jak pomáháme

E-shopům
  • Zvýšíme viditelnost vašeho sortimentu

    Zvýšíme šanci, že se zobrazíte uživatelům, kteří zadávají dotazy na vaše produkty ve fulltextových vyhledávačích.

  • Vše podrobně vysvětlíme

    Namísto nabídky tajných “SEO nástrojů” vám raději všechno, co pro vás děláme a co vám doporučíme, podrobně vysvětlíme. 

Jak děláme SEO

E-shopům
  • SEO audit

    Odhalíme problémy, které zhoršují pozici webu nebo dokonce neumožní jeho zobrazení ve výsledcích vyhledávání. Navržené úpravy pomohou zvýšit návštěvnost webu.

    Kontrolujeme a navrhujeme úpravy zejména u:

    • Indexovanosti a indexovatelnosti (zda se všechny podstránky webu mohou zobrazovat ve výsledcích vyhledávání)
    • Nastavení souborů Robots.txt a Sitemap.xml
    • Nevhodných přesměrování nebo nefunkčních stránek či prvků
    • Výskytu duplicitních stránek
    • Obsahu hlavních nadpisů, meta title a meta description jednotlivých podstránek
    • Stránkování kategorií
    • Řešení jazykové mutace webu
    • Vlastnosti obrázků
    • Formát URL adres
    • Nastavení HTTPS
  • Analýza klíčových slov

    Tabulka všech relevantních výrazů, na které uživatelé váš web hledají. Analýza klíčových slov je základním stavebním kamenem pro kategorizaci e‑shopu, přípravu PPC kampaní a obsahovou strategii.

  • Pravidelná SEO správa webu

    Každý měsíc za vás zkontrolujeme důležité SEO faktory vašeho webu, abychom předešli větším problémům. Pravidelně vás budeme informovat o stavu vašeho webu a přijdeme s návrhy na jeho zlepšení.

  • Návrh na úpravu struktury kategorií e‑shopu

    Kategorie produktů upravíme tak, aby měly šanci získat z neplaceného vyhledávání více návštěvnosti. Opět je obvykle potřeba součinnost klienta/​programátora při zapracování. Porovnáme stávající strukturu kategorií s analýzou klíčových slov. Pokud se rozchází, zvažujeme přeskládání kategorií, doplnění podkategorií, doplnění parametrických kategorií, či úpravu názvů stávajících kategorií.

  • Popisky kategorií/​produktů

    Kvůli chybějícím popiskům kategorií se připravujete o vyšší návštěvnost a lepší pozice ve výsledcích vyhledávání. Pro zákazníka jsou tyto popisky důležité při rozhodování o nákupu, protože se dozví více informací o nabízeném zboží. Textový obsah prodává. Vy zase získáte možnost interního prolinkování na další produkty nebo kategorie na e‑shopu, což zase pomůže vyhledávačům. Atraktivní popisky vás také odliší od konkurence.

V čem jsme jiní

  • Jsme féroví – máme jednotné ceny pro všechny, veřejně je najdete v našem ceníku.
  • Výsledky naší práce měříme a e‑shopařům je vždy vysvětlíme.

Používáme nástro­je, které ule­hču­jí a zrych­lu­jí naši prá­ci. Tím šetříme váš čas i peníze a máme o všem přehled:

    Přihlaste se k odběru novinek