Sociální sítě

Facebook je největší sociální síť světa, Instagram zase každý rok skokově roste v počtu uživatelů. Obě sítě hrají důležitou roli v rozhodování zákazníků o tom, co si koupí. S námi váš e‑shop na sociálních sítích nepřehlédnou.

O jaké sociální sítě

se postaráme
  • Facebook

    Kdo nemá Facebook, jako by nebyl. Tato sociální síť se stala v posledních letech  oblíbeným místem pro zákaznickou komunikaci. Můžete zde propagovat produkty, akce, pořádat soutěže a být v kontaktu se zákazníky.

  • Instagram

    Instagram je další sociální síť, na kterou byste v rámci své marketingové strategie neměli zapomínat. Správa Instagramu, tvorba příspěvků, Instastories a populárních Reels pomáhá výrazně budovat brand a důvěru ve vaši značku.

  • TikTok

    TikTok, sociální síť, která přináší prostor pro spoustu firem a značek, které chtějí oslovit širší publikum. Tato sociální síť se proslavila sdílením krátkých videí, které uživatelé rádi vytváří a sledují. V České republice najdete na TikToku přes 1,5 milionů uživatelů a jejich počet neustále roste. V roce 2021 byl TikTok dokonce nejstahovanější aplikací a předběhl i Facebook a Google.

Co na sociálních sítích

dokážeme
  • Zanalyzovat konkurenci

    Sociální sítě používá stále více firem. Zjistíme, jak na nich působí vaše konkurence a navrhneme způsob, jak se od nich na sociálních sítích odlišit a vyniknout.

  • Zvýšit povědomí o vaší značce

    Spousta e‑shopařů si myslí, že sociální sítě jsou určené pro prodej produktu a služeb. Ano, je to tak, ale jejich primární funkce je budování povědomí o firmě, vztahu se zákazníky a komunikace s nimi. Lidé na sítích tráví svůj volný čas, chtějí se bavit, ale zároveň si dokáží zapamatovat, na jakou reklamu narazili. I když pak často nakoupí přes jiný kanál, neznamená to, že by se sociální sítě měly opomíjet.

  • Vytvořit obsahový plán

    To, co funguje na Facebooku, nemusí fungovat na cílovou skupinu, kterou máte na Instagramu. Vytvoříme vám takový obsahový plán, který bude fungovat.

  • Uspořádat soutěže

    Soutěže jsou mezi uživateli na sociálních sítích velmi oblíbené. A není se čemu divit. Navrhneme vám podmínky soutěže a o celou soutěž se postaráme až do toho nejmenšího detailu.

  • Zahájit spolupráci s influencery

    Spolupráce s influencery se v poslední době těší čím dál tím větší oblibě. Pokud si spolupráci již od začátku správně nenastavíte, může přinést více škod než užitku. Najdeme správného influencera dle vašich požadavků, domluvíme podmínky spolupráce a na vše dohlédneme.

Pomůžeme vám

i s reklamními kampaněmi
  • Optimalizovat kampaně

    S ohledem na stanovené cíle kampaně na konci měsíce vyhodnotíme, a to jak v rámci Facebook reportů, tak i v Google Analytics. Každý systém vyhodnocuje výsledky jinak. Google Analytics nedokáže rozpoznat konverzi po zobrazení, zatímco Facebook ano.

  • Založit a zkontrolovat váš účet v Business Manageru

    Zařídíme, aby v něm nic nechybělo. To zahrnuje Facebook Pixel, katalog, nastavení konverzí, okruhů uživatelů, reklamního účtu a propojení všech částí v jeden fungující celek.

  • Nastavit kampaně na Facebooku a Instagramu

    S využitím katalogu, bannerů nebo existujících příspěvků z vašeho profilu. Výsledky jsou viditelné pohromadě v rámci jednoho reklamního účtu, takže nad kampaněmi budete mít vždy přehled.

Cena za službu

sociální sítě
  • od 6 000 Kč

    Založení a kontrola účtu v Business Manageru, nastavení, správa a optimalizace kampaní na Facebooku a Instagramu, nastavení obchodu a katalogu produktů, tvorba příspěvků včetně základní grafiky, konzultace.

    Přihlaste se k odběru novinek