Být pořád online je super. Ale zároveň je to mor, říká Adam Funiok z Notina

Studoval sice lingvistiku, ale teď ho najdete na pozici marketingového specialisty v Notinu. Adama Funioka marketing baví, i když se ve světě internetu a mobilů stává pořád náročnějším. "Obchodní partneři z Ameriky vás třeba vzbudí uprostřed noci telefonátem," říká Adam. No a proč jsme s Adamem vlastně dělali rozhovor? Už ve čtvrtek ho totiž uvidíte jako řečníka na Nekonferenci!

Těšíš se na Nekonferenci?

Rozhodně! Třeba na naše business povídání v kombinaci s indie prostředím Mersey. Nejvíce se ale těším na networking a setkání s lidmi z oboru.

O čem budeš během své přednášky mluvit a na co se tě můžou návštěvníci ptát?

Ptát se mě můžou klidně i na velikost bot. Ale hlavně budu mluvit o tom, proč a jak se z Parfums stalo Notino a co to znamenalo a znamená pro nás i pro zákazníky.

Adam Funiok pracuje jako marketingový specialista v Notinu

Už jsi někdy na Nekonferenci byl?

Poprvé jsem se zúčastnil minulý rok a moc jsem si ji užil! Bylo zajímavé vidět, jak na sebe jednotlivé agentury reagují a přiřadit si tváře ke jménům, se kterými jsem se v praxi seznámil.

Tvá pozice v Notinu je Digital Marketing Specialist. To zní trošku tajemně, můžeš přiblížit, co vlastně děláš?

Jednoduše jsem specialistou na digitální marketing. A teď trochu vážněji. V současnosti pro Notino dělám kromě prvotní tvorby feedů všechno okolo cenových srovnávačů.

Přednášíš často na nějakých konferencích? Nebo to pro tebe bude premiéra?

Tohle bude má premiéra. Doufám, že nezklamu posluchače, Notino, ani pořadatele.

Jako student jsi chodil na Filozofickou fakultu v Brně. Tam jsi se asi s marketingem neseznámil. Takže jak to, že se mu nakonec věnuješ?

To je hodně dlouhá story. Takže ve zkratce. Nebyl jsem nejpilnějším studentem lingvistiky, ale literaturu jsem miloval. K tomu se u státnic bohužel nepřihlíží, a tak jsem po čtvrtletní pauze nastoupil do Pixmanie, kde jsem se začal učit online marketing. A odtud jsem pokračoval do Notina, kde jsem dodnes.

Co tě na marketingu baví nejvíc? A je naopak něco, co tě pěkně štve?

Mám jednu věc, která je skvělá a zároveň morem: všechno je online. Téměř cokoliv se dá dohledat. Téměř pořád jsme na příjmu. Téměř pořád jsme spojení internetem. To je skvělé, když potřebujete rychle vyřešit problém. Ta negativní část pak je, že vás občas partneři z Ameriky a podobných lokalit vzbudí uprostřed noci telefonátem.

Kdybych ti řekla, že mě máš jednou větou nalákat k tomu, abych si došla poslechnout zrovna tvoji přednášku. Co bys mi odpověděl? 

Bude to zajímavé, poučné a snad i vtipné, i kdyby jen tím, že to je má premiéra!

Zajímá vás, koho dalšího na Nekonferenci potkáte? Přečtěte si rozhovor s Milanem Pichlíkem, Luďkem Volejníkem nebo článek okolo Heureky a Zboží.cz.

Chtěli byste, aby vám žádný článek z našeho blogu neutekl? Řekněte si o Besteto newsletter, rádi vám ho pošleme.

Přidat komentář