Na Nekonferenci se podíváte pod pokličku a to mě baví, říká Luděk Volejník z Mergada

Příklady z praxe a novinky z první ruky. To jsou podle jednoho z řečníků letošní Nekonference Luďka Volejníka z Mergado týmu hlavní důvody, proč stojí za to akci navštívit. Přečtěte si, na jakou přednášku se těší a v čem bude tentokrát Nekonference jiná.

Letos to bude už šestý ročník Nekonference. Kolikrát jsi tuto akci navštívil ty?

Jako účastník asi třikrát, ale na pódiu budu stát poprvé. 

A těšíš se na svou přednášku?

Těším, protože to bude zajímavá změna. Doufám, že to, o čem budu vykládat, bude pro posluchače užitečné a že se jim to bude líbit.

Je podle tebe Nekonference v něčem jiná, než ostatní marketingové akce?

Určitě, už třeba tím, že se odjakživa úzce zaměřovala na zbožáky. Vždycky na ní přednášeli lidé, kteří ovlivňují vývoj těchto vyhledávačů. Myslím si, že tématem vyniká mezi ostatními konferencemi.

O čem budeš na Nekonferenci mluvit ty?

Za celý tým Mergada představím, na čem pracujeme a jaké chystáme novinky. Chtěl bych, aby si posluchači odnesli nějakou inspiraci nebo vizi toho, jakým směrem se bude Mergado vyvíjet.

Můžeš už teď přiblížit nějakou novinku z Mergada?

To samozřejmě nemůžu prozradit. Přijďte na Nekonferenci, tam se vše dozvíte.

Představ si, že jsem markeťák v nějaké firmě. Proč bych vlastně měla Nekonferenci navštívit?

Protože je to dobrá inspirace, dozvíš se novinky, které se chystají okolo zbožáků a můžeš se přímo zeptat lidí, kteří za nimi stojí. V předchozích ročnících to byl třeba Milan Šmíd ze Zboží.cz nebo lidé z Heureky. Líbí se mi, že se tito řečníci neschovávají za nějaké technické podpory, ale stojí přímo před posluchači, kteří na ně sypou dotazy. Zároveň si myslím, že je to užitečné i pro samotné spíkry, protože se dozví, co markeťáky zrovna pálí.

Přijďte si 8. června povykládat na Nekonferenci s Luďkem Volejníkem z Mergada

 

Vzpomínáš si na nějakou přednášku z Nekonference, která ti zůstala v paměti?

Asi nejenom já si občas vzpomenu na přednášku SEO konzultanta Marka Žáčka, který vykládal o bidingové matici. Byl to vyloženě příklad z praxe, jak ve firmě, kde pracuje, konkrétně postupují při práci s klienty. A právě tyto příklady jsou pro markeťáky opravdu užitečné.

Dá se tedy říct, že Nekonference je určená hlavně pro markeťáky?

Markeťákům to dá asi nejvíc, ale dobrá inspirace je to samozřejmě i pro e-shopaře. Dozví se spoustu novinek a informací o zbožácích, stejně tak je to příležitost poznat lidi z oboru. Celá akce je hodně neformální, takže se na ní seznámí každý s každým. Součástí je i networking, ten k Nekonferenci odjakživa patří.

Na jakého řečníka se těšíš ty?

Například na Milana Šmída, který bude vykládat o novinkách na Zboží.cz. A celkově se těším, až se budou řešit právě příklady z praxe. Třeba jak někdo postupuje při optimalizaci feedu nebo nastavení biddingu. To, že se člověk může na Nekonferenci vlastně tak trochu podívat pod pokličku, mi přijde hodně zajímavé.

Je letošní Nekonference v něčem jiná, než předchozí ročníky?

Letos se poprvé koná na novém místě, v brněnském klubu Mersey. Takže uvidíme, jaké změny to bude pro Nekonferenci znamenat. Mersey má totiž úplně jiné prostory, než Leitnerka, kde doposud všechny akce probíhaly. Konají se tu různé diskotéky a party, takže to asi bude mít zajímavé ozvučení. Nejvíc jsem zvědavý na to, jakou atmosféru bude toto místo mít.

Chtěli byste, aby vám žádný článek z našeho blogu neutekl? Řekněte si o Besteto newsletter, rádi vám ho pošleme.

Přidat komentář