Multikanálový marketing aneb proč skoro všechny SEO agentury zaniknou

V úterý 2. dubna 2013 (Pozor na změnu termínu.) budeme od 17 hodin diskutovat s Robertem Němcem a dalšími příchozími o marketingu, který kromě internetu pracuje i s dalšími kanály. Přijďte si poslechnout zajímavé názory lidí z oboru a zapojit se do diskuse třeba o tom, co hrozí SEO agenturám a kdo v nejbližší době zaujme jejich místo.

Témata o kterých budeme diskutovat

Robert Němec - fotoInternetový marketing je nejvíce spojován se SEO a PPC reklamou ve vyhledávačích. Robert Němec, ředitel digitální agentury RobertNemec.com, nám nejprve ukáže, jak se internetový marketing změnil v digitální marketing. Následně si ukážeme, jak se spotřebitelé chovají v digitálním věku - a proč se již firmy nemohou spoléhat na SEO nebo PPC, chtějí-li uspět na trhu.

"Chce-li firma přežít, bude muset synchronizovaně skloubit nejen další odvětví digitálního marketingu (display, emailový marketing, online public relations, UX, digitální analytika, tvorba obsahu, mobilní marketing atd.), ale také je propojit s off-line marketingem. To také povede k tomu, že agentury specializované jenom na SEO nebo PPC nebudou vyhovovat potřebám trhu - a většina z nich zanikne." tvrdí Robert Němec.

V rámci zhruba hodinu a půl trvající dikuse se budeme Roberta ptát na cokoliv, co souvisí s tématem diskuse. Padnout můžou například tyto otázky:

  • Jaké jsou přínosy a úskalí multikanálového marketingu?
  • Jak využít synergie jednotlivých kanálů?
  • Jaké marketingové kanály se využívají nejčastěji?
  • Proč SEO agenturám hrozí zánik? Nebudou se jen transformovat?
  • Jak měřit výsledky multikanálových kampaní?
  • Jak zjistit přesah kampaní mezi sebou?
  • A spousta dalších...

Pokud vás napadají další otázky, napište je do komentářů, nebo prostě vemte sebou.

Organizační pokyny