Přijměte, prosím, naše pozvání na srpnové Café Besteto. Role „kavárníka“ se ujme náš specialista obchodní účinností webů Jirka Homola a rád vám uvaří kávu, čaj, sušenku ze samoobsluhy, a u toho s vámi povede řeč o marketingu na internetu.
O tom, že marketing vedený po internetu dorazí i na televizní obrazovky, není pochyb. Málokdo v českých luzích a hájích má ale jasnou představu, jak to bude vypadat. Proto nás zaujalo zařízení Google Chromecast. Přečtěte si, oč jde.
Skoro 40 stupňů nám slibují meteorologové na víkend. Že by to byl důvod, proč po týdnu akvizic přišla mezi novinky našeho oboru okurková sezóna? Tedy jen napůl. Zajímavosti jsou tyto:
Navažme na minulý díl povídání o nekalých SEO technikách, kdy jsme si ukázali příklad skrytého textu, a podívejme se na zoubek další technice, klamnému přesměrování. Vedle definice máme připraven i pěkný příklad z české praxe a otázky pro zvídavé na závěr.