Děláme podcast, hurá! :)
Natáčíme pro vás supervzrůšoúžasné rozhovory. Někdy si povídáme o marketingu a pak taky o e‑commerce.
Bouchnutí dveří, zakašlání a chichotání nám prosím promiňte. Děláme to všechno s láskou a ze srdce rádi, ale natáčení probíhá všude možně a na nahrávací studio to zatím nevypadá. Naladit si nás můžete přesSpotify, Apple Podcasts, Google Podcasts nebo SoundCloud.
Máte pro nás tipy, koho si pozvat jako hosta? Napište nám to pod některý z podcastů do komentáře.
Rádi vám Oranžádu doručíme do e‑mailové schránky. Na začátku měsíce vám pošleme aktuální díl podcastu. Nic víc, nic míň . Žádný SPAM, slibujeme.
Ondřej Šrámek ze společnosti PwC je dalším hostem našeho podcastu Oranžáda. Tentokrát jsme si společně povídali o bezpečnosti uživatelů na internetu. Dozvíte se, co to je phishing a co vše uživatelům na internetu hrozí — ať už na sociálních sítích nebo na e‑mailu. Pokud vás tento díl zajímá, nasaďte si sluchátka a nenechte si ho ujít.
Romana Mazalová je dalším hostem našeho podcastu Oranžáda. Tentokrát jsme si společně povídali o psychologii reklamy a jejich vlivech na zákazníky. Pokud vás zajímá, kde všude na nás reklama číhá a jak je možné, že jí nakonec stejně každý podlehne, tak si nasaďte sluchátka a nenechte si ujít náš nový díl.
Vít Janda z Tiktokuj.cz je dalším hostem našeho podcastu Oranžáda. Tentokrát jsme si společně povídali o sociální síti TikTok, která bývá často považována za sociální síť pro mladé, tedy generaci Z. Pokud se chcete dozvědět, jak tato sociální síť funguje a jaké publikum se na ni skutečně nachází, nasaďte sluchátka a nenechte si ujít náš nový díl.
Kateřina Kalivodová z Obsahové agentury je dalším hostem našeho podcastu Oranžáda. Tentokrát jsme si společně povídali o obsahových strategiích, na které spousta e‑shopařů zapomíná. Pokud vás toto téma zajímá, tak si nasaďte sluchátka a pusťte se do toho.
Jakub Čižmař je dalším hostem našeho podcastu Oranžáda. Tentokrát jsme si společně povídali o e‑malingových strategiích a jejich vyhodnocování. Uvidíte, že existují mnohem zajímavější čísla než je open a click-rate. Tak si nasaďte sluchátka a pusťte se do toho.