V pátek 14. června 2013 jsme se vydali na konferenci o současnosti a budoucnosti SEO s názvem SEO restart 2013. V tomto článku bych rád shrnul své pozitivní dojmy z této akce.
Ani veliké horko nezastavilo dění na českém internetu. Kormidla se ujal tentokráte Seznam, jak na brněnském Barcampu, tak tým Skliku, k tomu Google AdSense oslavilo 10 let a zde na blogu přibyly další zajímavé prezentace. Přečtěte si víc.
Honza Kriegl a Martin Slavík vystoupili za Heureku na Vyhledávačích zboží 2013. Honza představil případovou studii o Heureka Košíku, a oba pak diskutovali ve vzrušené atmosféře o plánech Heureky. Ty jsou nadmíru zajímavé!
Vlasta Vávrů nám na (ne)konferenci Vyhledávače zboží 2013 povídal o zkušenostech ze zahraničí. Přečtěte si, jak porovnával hlavně Českou, Slovenskou a Německou e‑commerce.
Vítejte u dalšího dílu seriálu o pojmech marketingu na internetu. Navážeme na minulé téma cloaking a představíme si další nekalou techniku optimalizace pro fulltextové vyhledávače, skrytý text. Chybět nebude ani praktický příklad.