Pravé marketingové běsnění se spouští s blížícími se Vánocemi. Internetové služby vylézají na billboardy, vstupují do televize, ve snaze ukrojit maximální koláč z reklamních rozpočtů. A do toho Seznam postupuje se svým novým vzhledem vyhledávání. Shrňme to podstatné v bodech:
Marketingová veřejnost tráví nový vzhled výsledků fulltextového vyhledávání Seznamu, k tomu Google testuje grafickou reklamu ve vyhledávání a Mergado točí naučná videa. Přečtěte si víc.
Jak jsme si potvrdili v dřívějším příspěvku, podíl mobilních zařízení na tržbách a návštěvnosti roste. Proto, pokud tak již nečiníte, je potřeba začít brát mobilní zařízení vážně a při tvorbě nového nebo úpravě stávajícího webu myslet i na ně. První krok v péči o mobilní web Prvním krokem k poznání je otestovat si současnou verzi stránek…
Podívejme se společně na novinky začátku října. Proběhly hned tři zajímavé akce, na trh vstupuje nová platební metoda Twisto, nový tvůrce e‑shopu Programia, Seznam představil připravované novinky… zkrátka, je toho dost.