Vlasta Vávrů nám na (ne)konferenci Vyhledávače zboží 2013 povídal o zkušenostech ze zahraničí. Přečtěte si, jak porovnával hlavně Českou, Slovenskou a Německou e‑commerce.
Vítejte u dalšího dílu seriálu o pojmech marketingu na internetu. Navážeme na minulé téma cloaking a představíme si další nekalou techniku optimalizace pro fulltextové vyhledávače, skrytý text. Chybět nebude ani praktický příklad.
Příspěvky na Twitter či Facebook lze vylepšit pomocí speciálních znaků. Znakové sady totiž obsahují kromě písmen a číslic také jednoduché obrázky. Stáhněte si naši pomůcku!
Tři klíčové myšlenky přednesl pan Mergado, v zastoupení Michala Janíka, na Vyhledávačích zboží 2013. Volně tak navázal na loňské povídání o tom, proč vlastně je inzerce ve vyhledávačích zboží pro e‑shopy důležitá. Prohlédněte si prezentaci a pár fotek.
Podívejte se na přednášku z brněnského Barcampu. Michal Janík mluvil o marketingové strategii pro e‑shop, o jednotlivých marketingových metodách a o tom, odkud začít.