Zvýrazněte svou upoutávku ve výsledcích vyhledávání Google!

Načerpejte inspiraci v tom, jak psát titulky internetových stránek, textové popisy meta description či jak pracovat s mikroformáty. Uveďme si řadu pěkných výsledků vyhledávání Google pro Vaši inspiraci.

Příklady zajímavých výsledků vyhledávání

Pračky

Všimněte si odlišného rozdělení důrazu mezi vlastní značku a obecné klíčové slovo u obou výsledků. Dává Vám smysl spíše zaujmout odpovědí na dotaz uživatele nebo vlastním brandem?

Datart a alza.cz

Druhý příklad rozdílného pojetí elektra. Tentokráte si všimněte odlišných konceptů textových popisů. První popisuje souvislou větou, druhý parametry oddělenými puntíkem.

Autorizovaný prodej

Pěkný příklad podtržení informace "autorizovaný prodej" resp. autorizovaný prodejce.

Cena v titulku

Informace o ceně zboží přímo v titulku stránky. Heureka nabízí cenové rozpětí. Dává smysl e-shopu informovat o vlastní ceně? Je konkurenční výhodou?

SEO Brno

Pěkný příklad lokálně orientované stránky, včetně parádního popisku.

brand ford homolka

Jiný příklad zdůrazňující svůj brand na první pozici a zároveň podtrhující "autorizovaného prodejce".

Telefonní čísla

Zajímavé vypsání kontaktních telefonů, včetně kontaktních osob.

Školení

Pěkný příklad upoutávky v kombinaci s termíny akcí.

Datum v titulku

Akci může slušet také datum zvýrazněné v titulku.

rich snippet

Krásný příklad rozšířených možností upoutávky ve výsledcích vyhledávání Google. Najdete zde hodnocení, odkaz na Google+ stránku, geolokaci...

Authorship

Příklad využití tzv. autorship, tedy propojení autora článku na profil Google+.

Petr Kellner

Použití dvou klíčových slov v titulku a popisu může upoutávku v SERP pěkně zvýraznit.

informace o posledni navsteve

Na tomto snippetu mě zaujala informace o poslední návštěvě stránky. Původně zde bylo jiné datum, ale po návštěvě stránky a aktualizaci SERPU se informace o poslední návštěvě změnila.

Splash stránka

Rarita na závěr. Za tímto výsledkem se skrývá úvodní stránka (splash stránka) webu Evropského parlamentu, na které volíte jazykovou mutaci, proto je popisek neobvyklý.

Závěr pro nás

Po technické stránce ovlivňují vzhled výsledků vyhledávání především využití mikroformátů, elementů title, meta description a vůle fulltextového vyhledávače. Uvedené příklady nechť jsou podnětem pro Vaši vynalézavost při tvorbě obsahu těchto elementů. Budete-li stát o pomoc, napište nám!

Přidat komentář