Tomáš Sýkora ze společnosti Safetica je dalším hostem našeho podcastu. Tentokrát jsme se bavili o PPC kampaních v B2B. V podcastu se dozvíte, jak kampaně v B2B fungují, jakou mají úspěšnost a jak je nejlépe vyhodnotit. Pokud vás tento díl zajímá, nasaďte si sluchátka a nenechte si ho ujít.
Google Ads a Sklik jsou základní nástroje pro správu online reklamy. Prostřednictvím Ads a Skliku lze oslovit publikum k podpoře prodeje produktů či služeb, ale také k propagaci firmy, ke zvýšení povědomí a návštěvnosti webu. Ke každému cíli se ale hodí jiná kombinace typů reklamy. Jaké typy to jsou se dozvíte v tomto článku.
Nemám šanci konkurovat zaběhlým e‑shopům. Na podobné výmluvy není v podnikání čas. Ať už jste svůj e‑shop rozběhli nebo ho teprve rozjíždíte, měli byste si vypracovat analýzu konkurence a zjistit, kdo jsou “ti úspěšní”, co dělají a nedělají. Pro zodpovězení těchto otázek vám pomůže následující návod.
Srpnová várka marketingových novinek je tady! A co se tentokrát dozvíte? Třeba to, že Meta zavádí publika pro B2B reklamy a vyvíjí nový systém UI s názvem Make-A-Scene, Instagram kopíruje funkce od BeReal, Vodafone má prvního českého “oldfluencera” a že Generaci Z oslovíte především na Robloxu a Twitchi.
Cílová skupina je určitý okruh lidí, které se snaží e‑shopař oslovit a zaměřit na ně svou propagaci a vizuální podobu značky či produktu. Tuto skupinu si můžete definovat na základě socio-demografických parametrů. V článku se dozvíte, jak správně takovou skupinu definovat a na co si dát pozor.