Další rok je za námi a ve vzduchu je opět cítit ta krásná sváteční atmosféra Vánoc. Na pečení vánočního cukroví je sice ještě času dost, ale to stejné se nedá říct o přípravě vašeho webu či e‑shopu. Máme pro vás 8 tipů, jak se nachystat na vánoční sezónu a vytěžit z vánočního shonu maximum.
Lukáš Pilka ze společnosti BlueGhost je dalším hostem našeho podcastu. Tentokrát jsme se bavili o důležitosti UX designu v online marketingu. Dozvíte se, co to vlastně UX design je, jaké typy výzkumů existují a jak velkou roli hraje u zákazníků barva tlačítka na webu.
Pozor, pozor, blíží se další akce PPC na stojáka! Těšit se můžete na Ondřeje Zoubka ze společnosti Heureka. Prozradí nám, co to jsou bidovací nástroje, proč se vyplatí je používat a jaká je jejich budoucnost. Pokud vás toto téma zajímá, určitě si nenechte akci ujít! Těšíme se.
O srovnávačích zboží jsme psali už hodněkrát. Každý, kdo nakupuje na internetu se s nimi už určitě setkal. Srovnávače zboží představují nákupní portál, kam e‑shopy nahrávají své produkty a zákazníci z nich vybírají nejlepší nabídky. Díky nim mohou zákazníci vidět, kdo a za jakou cenu produkt nabízí. A protože se blíží Vánoce, což je období, které je pro spoustu e‑shopařů klíčové, máme pro vás 4 tipy, jak se na tuto sezonu připravit.
Core Web Vitals jsou tři metriky, které hodnotí uživatelskou zkušenost s načítáním webové stránky. Tyto metriky říkají, jak rychle se načítá obsah stránky, jak rychle může prohlížeč načítající webovou stránku reagovat na vstup uživatele a jak nestabilní je obsah při načítání v prohlížeči. Pokud jste o těchto metrikách nikdy neslyšeli, nenechte si ujít tento článek.