Jirkovi je jenom 23 let, ale už teď ho zná většina české e-commerce, a to především díky jeho videorozhovorům s úspěšnými podnikateli, zkušenými marketéry a dalšími zajímavými osobnosti z online byznysu a marketingu. Rozhovorů má za sebou Jirka už přes 100. Nahrává je na svůj magazín MladýPodnikatel.cz a podle slov mnohých lidí tvoří kvalitnější obsah než mnohé větší servery se zkušenějšími redaktory. Díky své pilné práci se Jirka a jeho magazín MladýPodnikatel.cz dostal až do finále Křišťálové lupy. Jirka je navíc sám - vše od přípravy videa po jeho vydání na webu si zajišťuje sám.
Tvorba videí ho naplno živí. Sám natáčel rozhovory s majiteli webů s podstatně větší návštěvností, ale s velmi malým ziskem. Jirka dnes přemýšlí o svém prvním zaměstnanci, ale po zkušenostech ze své předchozí firmy se do toho příliš nehrne. 

Přijdťe si poslechnout, co se naučil od hostů ve svých rozhovorech, kde vidí největší slabiny českých e-shopů a jak tvoří obsah, který nejen, že přitahuje pozornost odborné veřejnosti, ale který i vydělává peníze.

Organizace

  • Kdy: Úterý 22. 11. 2016 od 17:00 h
  • Kde: Dvorek pod Petrovem, Petrov 1, Brno (mapa
  • Jak: Registrace na tuto akci je uzavřená. 

Téma pokecu

Banality, kritika, monetizace a diskuzeJiří Rostecký

  • Proč Jirka neklade tak velký důraz na SEO?
  • Co mu při tvorbě obsahu funguje nejvíc?
  • Jaké priority si při tom určuje?
  • Jak magazín monetizuje a kde dělají chyby inzerenti?
  • Jak si udržet dlouhodobé inzerenty?
  • Jak tvořit obsah, který vám přinese výsledky?
  • Jak se Jirka vyrovnává s kritikou od diváků a čtenářů?
  • Jak se ve 23 letech tvoří obsah pro odbornou veřejnost?
  • Jaké problémy řeší čeští e-shopaři?
  • A mnoho dalšího.

Registrace je uzavřená. Děkujeme za pochopení.