Tomáš Braverman z Heureky mluvil na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014 především o přístupu Heureky k mobilním zařízením. Odpovídat však musel i na otázky „na tělo“. Podívejte se na záznam přednášky.
Pavel Kročák ze Srovnáme.cz představil na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014 podrobná data o tom, kde bere vyhledávač zboží svou návštěvnost, a jak se tito uživatelé chovají. Podívejte se, jaký podíl mají SEO, PPC reklama či kolik uživatelů si řadí na Srovnáme.cz zboží od nejlevnějšího.
Michal Král představil českou mutaci Slovenského vyhledávače zboží Pricemania – Pricemania.cz, na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014. K tomu přidal povídání o vzdělávacím projektu Pricemania Academy, své konzultační činnosti a cílech, které v ČR Pricemania má.
Pavla Cihlářová z GS1 Czech Republic představila na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014 standardizaci zboží dle systému GS1. V případě e‑shopů pak šlo jak o známé EAN kódy, tak o novinky.
Veliké vytížení nedovolilo panu Mergadovi opustit serverovnu, a tak jej zastoupil na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014 Michal Janík. Ten mluvil o řízení inzerce ve vyhledávačích zboží a „sehrál“ u toho i e‑commerce tragédii.