Rovnou tři zástupci reprezentovali Heureku na čtvrtém ročníku nekonference Vyhledávače zboží 2015. Představili nové produkty a plány Heureky na rok 2015. Přečtěte si podrobnosti.
V úterý 26. května 2015 budeme mít v rámci nekonference Vyhledávače zboží 2015 konzultační místo. Se zájemci z řad e‑shopů se budeme bavit o tom, jak zlepšit výsledky internetového marketing a celkově jejich e‑shopu. Zaregistrujte se, a přijďte si nechat poradit, jak může Váš e‑shop vydělat více.
Poslední čtvrtletí roku je pro většinu e‑shopů to nejúspěšnější. Lidé nakupují i spoustu zboží, které by jindy nekoupili, a utrácí za více či méně praktické dárky. Proto by v tomto období měly výrazně vzrůst i tržby z vyhledávačů zboží. Opravdu je tomu ale tak?
Prodává Váš e‑shop především oblečení? A znáte už Domodi.cz? Jedná se o vyhledávač šatstva, obuvi, módních doplňků a dokonce i dekorativních (a dalších) předmětů do domácnosti. Pokud Váš sortiment spadá do těchto kategorií, proč nezkusit využít tento vyhledávač zboží, který se stále více dostává do povědomí zákazníků?
Zlatou tečku nekonference Vyhledávače zboží 2014 udělala panelová diskuse. Na jednom pódiu se totiž vedle sebe sešli Milan Šmíd (Zboží.cz), Petr Janulík (Aukro), Tomáš Braverman (Heureka), Michal Král (Pricemania) a Pavel Kročák (Srovnáme.cz). Podívejte se na video se záznamem, jak pánové odpovídali na otázky publika, diskutovali mezi sebou a řešili trendy vyhledávání zboží na internetu.