Cílem SEO je jít při vytváření obsahu a podstránek webu naproti výrazům s hledaností. Které nástroje můžete použít, abyste zjistili, jaké vyhledávací dotazy to jsou?
S každým klientem máme příběh. Vždycky nás nesmírně potěší, když je tak úspěšný a inspirativní pro obě strany, jako právě u Gardners. Zjistěte, jak naše spolupráce začínala a jakými kroky se nám podařilo tomuto e‑shopu zvýšit tržby o 267 %.
Chceš mít práci, ve které se každý den aspoň 5x zasměješ? Kde se naučíš spoustu věcí z marketingu a zdokonalíš se v tom, co už umíš? Jezdit jednou za čas na společné výlety a nemít v práci kolegy, ale kamarády? Pak hledáš na správném místě — zrovna totiž sháníme dalšího SEO specialistu/specialistku.
Prosinec je za dveřmi a s ním i Vánoce. Na rovinu — velké zázraky už moc nestíháte. Ale občas stačí malá změna, která dokáže pomoct. Třeba přivede nové zákazníky. Nebo budou zákazníci spokojenější. Mrkněte na naše tipy na poslední chvíli.