Jak poznám, že potřebuji řešit SEO pro svůj web?

Máte pocit, že váš e‑shop stagnuje či neroste, jak by měl? Platíte za inzerci stále více, abyste alespoň udrželi výsledky z předchozího období? Proč tedy nezkusit SEO optimalizaci, která vašemu webu vždy prospěje a sklízí plody své práce dlouhodobě. Navíc investujete do vašeho webu, ne do kreditu cizích systémů.

Pojďme dál, jak tedy poznám, že potřebuji řešit SEO pro svůj web?

Například tehdy, pokud se vás týká některý z následujících 6 bodů:

Návštěvnost stránek z organického vyhledávání je minimální nebo klesá

Pokud vidíte ve vašem analytickém nástroji (běžně Google Analytics), že meziměsíčně nebo meziročně jste na tom s návštěvností hůře, než jste historicky byli, může být nějaký problém na webu. Zrovna tak pokud nemáte zcela nový web, a přitom je návštěvnost minimální, je potřeba dopátrat se, v čem je problém. Doporučujeme první vyloučit všechny problémy technického rázu, které by odhalil například náš SEO audit.

Při zadání výrazu do vyhledávání, na který chci být vidět, se nenajdu

V tomto případě máte dokonce jasný důkaz toho, že ještě nejste tam, kde byste být chtěli. Pokud po zadání do vyhledávání váš web nevyjíždí na patřičné klíčové slovo, a to ani takové, které není zrovna obecné, je na čase zkontrolovat aktuální pozice na dané klíčové slovo, a poté zvolit správný recept na jejich posílení. S tímto vám také rádi poradíme.

Chodí mi chybové hlášení z Google Search Console, kterým nerozumím

Kontrolujete pravidelně stav vaší G. Search Konzole? Pokud vám mailem přijde nějaká chybová hláška, zkontrolujete si o co se jedná? Někdy se sice nemusí jednat o významný problém, ale pokud taková hlášení chodí často a nikdo je nekontroluje, můžete se na nás obrátit a my vám vysvětlíme, o co se jedná, a jak závažný problém je.

Klesají mi objednávky a nevím co s tím

Pokud je váš e‑shop/​web v poklesu a netušíte proč, nemusí se samozřejmě jednat o potíže spojené se SEO problematikou. Nicméně určitě budete více v klidu, pokud si budete jisti, že vám nespadly objednávky kvůli technickým nedostatkům nebo špatnému nastavení webu. Web vám rádi projdeme a prověříme.

Placená propagace (PPC) se mi vzhledem k ceně mého sortimentu nevyplácí

Pokud máte své důvody k tomu, proč nechcete investovat do placené inzerce, určitě se tak potom zaměřte na strukturu vašeho webu, především na obsah, kvalitní popisky kategorií a produktů apod. I s tímto vám zvládnou naši copywriteři pomoct a přivést tak více neplacené návštěvnosti na web.

Konkurenční stránky jsou na tom výrazně lépe než mé

Pokud o pozice nesoutěžíte s Alzou či podobnými giganty, ale vaše konkurence je srovnatelně ”velká”, bude vás jistě trápit, když bude ve vyhledávačích na pozicích výše. Může to být známka toho, že SEO má pro svůj web lépe podchycené než vy.


Týká se vás kterýkoliv z těchto bodů? Klidně mi nezávazně napište, a věřím, že váš problém vyřešíme! :)

Filip Vašíček
12. 06. 2024
Filip je specialista na vyhledávače zboží a SEO. Ve volném čase se věnuje taiči, hraní na kytaru a poslechu hudby.

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.