Uvažujete o placené inzerci na internetu a ptáte se, zda si vše zvládnete nastavit sami nebo potřebujete oslovit profesionály? V následujících řádcích se na to společně s naší PPC specialistkou Evou podíváme.
Hurá, hurá! Máme za sebou další offlince akci, kterou jsme si nemohli nechat ujít. Ve čtvrtek 22. září 2022 se v Praze konal PPC Restart, celodenní konference o placené internetové reklamě v roce 2022. Ta byla plná zajímavých informací. V článku se dozvíte, co vše nás na akci zaujalo.
Google Ads a Sklik jsou základní nástroje pro správu online reklamy. Prostřednictvím Ads a Skliku lze oslovit publikum k podpoře prodeje produktů či služeb, ale také k propagaci firmy, ke zvýšení povědomí a návštěvnosti webu. Ke každému cíli se ale hodí jiná kombinace typů reklamy. Jaké typy to jsou se dozvíte v tomto článku.
Pozor, pozor, blíží se další akce PPC na stojáka! Spíkrem na této akci bude Tomáš Sýkora, který působí jako Senior Performance Marketer ve společnosti Safetica. Prozradí nám, jak vypadá expert na PPC reklamu, co vše je jeho náplní práce a s jakými programy či nástroji pracuje. Takže pokud vás toto téma zajímá, určitě si nenechte akci ujít! Těšíme se.