Jak jsme v Bestetu pomocí online marketingu pomohli prodat 4,9 tun struny do 3D tiskáren

Prodáváte na svém e‑shopu specifické zboží a mysleli jste si, že se vám objednávky jen pohrnou? Pokud to tak zatím není, měli byste se zaměřit na možnosti online inzerce

Nevíte, jakým typem marketingové strategie toho docílit? Zároveň do ní potřebujete investovat co nejefektivněji? A nemáte na to potřebné znalosti či zkušenosti? S touto problematikou se setkáváme v marketingové agentuře Besteto denně. Díky našim 13 letým zkušenostem už teď víme, jak pomůžeme i vašemu e‑shopu.

V dnešním článku se zaměříme na případ, kdy jsme s marketingem pomohli klientce Materialpro3D, která nám důvěřuje už přes 6 let. Níže se dočtete, jak jsme do jejího e‑shopu meziročně přivedli více zákazníků pomocí PPC a správné inzerce na Facebooku.

Výkon klientovy inzerce jsme zvedli už základními metodami

U Materialpro3D bylo naším hlavním úkolem správné nastavení reklamy cílené na relevantní publikum.

Jaký typ firmy je Materialpro3D

Tento velkoobchodní i maloobchodní dodavatel distribuuje na evropském trhu pro více než 20 světových značek tiskových strun. Prostřednictvím platformy Shoptet svým zákazníkům poskytuje materiály pro 3D tisk, přípravky pro úpravu vytištěných modelů i náhradní díly do 3D tiskáren. Svojí nabídkou ze svých klientů pomáhá dělat profesionální 3D tiskaře.

Recenze klientky

Recenze ředitele agentury

Úspěšná inzerce na Facebooku je pro nás základ

Hlavním cílem, který jsme si vytyčili s klientkou, bylo dostat 3D tisk ke sledujícím, které toto téma zajímá. Proto jsme se rozhodli vytvořit kvalitní inzerci na Facebooku. Na facebookové stránce Materialpro3D primárně tvoříme obsah o slevových akcích a přicházejících novinkách v sortimentu.

  • Kampaně klientce spravujeme v Business Manageru, což zároveň umožňuje umístění v rámci Instagramu.

Správu a vyhodnocení PPC kampaní máme v malíčku

Optimální fungování inzerce vyhodnocujeme skrze reálná data přímo v Shoptetu. Proto je pro nás velkou výhodou, že můžeme s klientkou porovnávat výsledky napříč systémy a efektivněji tak spravovat kampaně.

  • Díky využití řešení od Shoptetu odpadly klientce starosti s nasazováním měřících kódů. S tímto nastavením si vždy víme rady, protože patříme mezi Shoptet zlaté partnery.

Ještě lepší výsledky vám přivedeme s e‑mail marketingem

Ve chvíli, kdy jsme potřebovali klientce navýšit obrat, nastínili jsme i další možnosti posílení v oblasti marketingu. Jednou z nich byl e‑mail marketing. Zde se nám povedlo dosáhnout skvělých výsledků za minimální finanční investici.

  • Pro automatizovaný monitoring stavu e‑mailingu používáme nástroj Leadhub.

Vytvoříme vám ziskovou reklamu na srovnávačích zboží

Dobře chápeme, že klienti v průběhu mohou mít další požadavky, jak online marketing ještě zlepšit. A cest k většímu zisku je několik. Při spolupráci s Materialpro3D jsme si zvolili jednorázovou kontrolu inzerce na srovnávačích zboží. 

  • Při úpravě feedů nám práci výrazně ulehčuje editor produktových dat Mergado.

Přihlaste se také do našeho newsletteru, získáte tak pravidelný přísun novinek a odborných článků.

Pomůžeme i vašemu e‑shopu

Chcete vědět, o co se v rámci marketingu klientům staráme? Podívejte se na naše služby, nebo se nám rovnou ozvěte. Rádi s vámi probereme, jak zrychlit váš růst. Besteto vám bude spolehlivým partnerem na celé cestě při budování vaší značky. 

U nás v Oranžádě

Marie Zukalová byla hostem našeho podcastu Oranžáda, ve kterém nám prozradila, jaké byly začátky jejího podnikání. Pokud se chcete o 3D tisku dozvědět více, pak je tato epizoda přímo pro vás! 

Karolína Krystková
18. 03. 2024
Kája pracuje v Bestetu jako Content & Event specialista. Stará se o obsah na našich sociálních sítích, pořádá eventy jako je PPC na stojáka a natáčí podcast Oranžáda.

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.