• Služby
  • Reference
  • Blog
  • Kariéra
  • O nás
  • Kontakt
  • Besteto klub
  • CZ
  • SK
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Google Analytics

Google Analytics

Google Analytics je analytický nástroj od Google, pomocí kterého můžete sledovat dění na svých webových stránkách a e‑shopu.

Výsledky měříte? A datům věříte?

Každý rok mi projdou rukama statistiky desítek e‑shopů, které by chtěly zlepšit výsledky. Opakovaně se setkávám s velkými chybami ve vyhodnocování výsledků, a zde jsou největší z nich.

27. 6. 2015 Číst dál

Jak zpracovat rychlý audit návštěvnosti a tržeb e‑shopu

Když se nám ozve e‑shop se zájmem o naše služby, vyžádám si od něj přístupy do Google Analytics a zpracuji rychlý audit návštěvnosti a tržeb podle zdrojů. Na základě auditu společně s klientem volíme formu spolupráce. Pak se podrobně pobavíme o e‑shopu, zboží, marketingu a následně posílám nabídku s rozsahem prací a cenou. Jak postupuji při auditu návštěvnosti, jsem sepsal do tohoto článku.

18. 6. 2015 Číst dál

Kdy připisují konverze Google Analytics, AdWords, Sklik… a jaký to má dopad na práci se statistikami

Proklikne-li uživatel na stránky e‑shopu z reklamního systému první den v měsíci, zboží si prohlédne, vše promyslí a pátý den v měsíci přijde do e‑shopu napřímo a zboží koupí, máme tu situaci, se kterou statistiky různých systémů pracují různě. Je to jedna z příčin, proč vám hlášení konverzí např. V Heurece a Google Analytics navzájem nebudou odpovídat. Uveďme si proto, k jakému dni připíší konverze TOP systémy užívané v ČR.

27. 6. 2014 Číst dál

Získejte audit návštěvnosti zdarma!

Provozujete e‑shop a rádi byste zvýšili jeho tržby? Chtěli byste snížit náklady na inzerci a přitom nepřijít o objednávky? Chtěli byste vědět, jak dobře se o váš e‑shop stará marketingový specialista nebo agentura? Nechte si zpracovat zdarma audit návštěvnosti! Získáte tipy, co můžete zlepšit.

18. 6. 2014 Číst dál

Dashboard v Google Analytics vyhodnotí návštěvnost z mobilních zařízení

Již nějakou dobu slyšíme ze všech stran, že brzy přijde doba, kdy do e‑commerce výrazně promluví mobilní zařízení. Stáhněte si dashboard Google Analytics, který vám řekne, zda už ta doba není zde!

25. 6. 2013 Číst dál
  • Předchozí
  • Předchozí
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5 (current)
  • Další
  • Přihlášení k newsletteru
  • Dokumenty ke stažení
  • Návody pro klienty
  • Zpracování osobních údajů
  • Prohlášení o souborech cookies
Besteto marketing, s. r. o.
Cejl 20, 602 00 Brno
IČ: 29380553, DIČ: CZ29380553

Provozovatelem stránek Besteto.cz je Besteto marketing, s. r. o., IČ 29380553.
Besteto marketing, s. r. o. je člen koncernu Profitak group, s.r.o