Na Favi, Glami a Bianu kvůli specifickým produktům sice inzeruje jen zlomek e‑shopů, ale pro ty “vyvolené” to může být zajímavý zdroj tržeb. Jenže to není tak jednoduché a je několik věcí, co je potřeba znát, aby e‑shopu tyto zbožáky vydělávaly.
Koncem října jsem vyrazil do Prahy na školení o Google Analytics. Povídal o něm Honza Tichý. Probral s námi nejenom základy a rozhraní Google Analytics, ale i jaká data sledovat a jak nad nimi přemýšlet. Školení proběhlo pod taktovkou Google Partners Academy.
Jak poznáte, jestli se vám vyplatí inzerovat na vyhledávačích zboží? A jak si vlastně vybrat ty pravé? Poradí vám náš marketingový konzultant Martin Čtvrtníček.
Při přípravě na Nekonferenci 2017 jsem dal dohromady velké srovnání vyhledávačů zboží za leden až květen 2017 a srovnal jsem výsledky se stejnými měsíci roku 2016.