Jde o vůdčí nástroj pro webovou analýzu a my s ním máme mnohaleté zkušenosti. Pracujete-li s Google Analytics sami, přečtěte si následující tipy.
Pokud potřebujete s Google Analytics pomoct, ozvěte se nám. Analýza obchodních dat je pro nás denní chléb, který nás baví!
Vidíte v analytických nástrojích mnohem nižší návštěvnost vašeho projektu v porovnání s minulým rokem a přemýšlíte, čím by to mohlo být? Na vině může být spoustu faktorů, které ovlivňují zákazníky v nákupním chování. V našem článku se zaměříme na 3 hlavní důvody, které mohou za pokles návštěvnosti vašich projektů v roce 2022.
Pravidelnou spoluprací s e‑shopem MyDrinks.cz se nám podařilo zvýšit návštěvnost z neplaceného vyhledávání o 118 % a tržby o 113 %. Přečtěte si, jak jsme postupovali.
Na Favi, Glami a Bianu kvůli specifickým produktům sice inzeruje jen zlomek e‑shopů, ale pro ty “vyvolené” to může být zajímavý zdroj tržeb. Jenže to není tak jednoduché a je několik věcí, co je potřeba znát, aby e‑shopu tyto zbožáky vydělávaly.