E‑mail marketing zůstává jedním z nejvýkonnějších a zároveň cenově nejdostupnějších způsobů, jak budovat vztahy se zákazníky, posilovat důvěru a zvyšovat prodeje. Pokud s e‑mailingem teprve začínáte, tento článek vás provede základními kroky, díky kterým se vyhnete nejčastějším chybám a vytvoříte solidní základ pro dlouhodobý úspěch.
Bez segmentace i sebelepší e‑mail může skončit v koši nebo spamu. Jenže jakým způsobem svou databázi rozdělit s ohledem na cíle mailingu? V článku vám ukážeme 6 způsobů jak segmentovat odběratele v nástrojích SmartEmailing, MailerLite, Ecomail nebo Leadhub.
Hlavním cílem bylo dostat 3D tisk ke sledujícím, které toto téma zajímá a zároveň meziročně přivést do e‑shopu klientky více zákazníků.
Docílení vyšší návštěvnosti webu a více zákazníků jsme dosáhli pomocí PPC a správné inzerce na Facebooku.
Ve chvíli, kdy jsme potřebovali klientce navýšit obrat ještě víc, nasadili jsme do hry e‑mail marketing. Zde se nám povedlo dosáhnout skvělých výsledků za minimální finanční investici.
Jakub Čižmař je dalším hostem našeho podcastu Oranžáda. Tentokrát jsme si společně povídali o e‑malingových strategiích a jejich vyhodnocování. Uvidíte, že existují mnohem zajímavější čísla než je open a click-rate. Tak si nasaďte sluchátka a pusťte se do toho.
Tomáš Pauch z advokátní kanceláře eLegal je dalším hostem našeho podcastu Oranžáda. Tentokrát jsme si společně povídali o tom, jak změnilo GDPR online prostředí a jakých chyb se e‑shopaři často dopouští v e‑mail marketingu z právního hlediska. Tak si nasaďte sluchátka a hurá do toho.