TYP KLIENTA:
Tento velkoobchodní i maloobchodní dodavatel distribuuje na evropském trhu pro více než 20 světových značek tiskových strun. Prostřednictvím platformy Shoptet svým zákazníkům poskytuje materiály pro 3D tisk, přípravky pro úpravu vytištěných modelů i náhradní díly do 3D tiskáren. Svojí nabídkou ze svých klientů pomáhá dělat profesionální 3D tiskaře.
CÍL:
Hlavním cílem bylo dostat 3D tisk ke sledujícím, které toto téma zajímá a zároveň meziročně přivést do e‑shopu klientky více zákazníků.
ŘEŠENÍ:
Docílení vyšší návštěvnosti webu a více zákazníků jsme dosáhli pomocí PPC a správné inzerce na Facebooku.
Ve chvíli, kdy jsme potřebovali klientce navýšit obrat ještě víc, nasadili jsme do hry e‑mail marketing. Zde se nám povedlo dosáhnout skvělých výsledků za minimální finanční investici.
REFERENCE:
Marie Zukalová, CEO e‑shopu Materialpro3D o spolupráci s agenturou:
NÁSTROJE, které s prací pomohly:
Při úpravě feedů nám práci výrazně ulehčuje editor produktových dat Mergado.
Kampaně klientce spravujeme v Business Manageru, což zároveň umožňuje umístění v rámci Instagramu.
Díky využití řešení od Shoptetu odpadly klientce starosti s nasazováním měřících kódů. S tímto nastavením si vždy víme rady, protože patříme mezi Shoptet zlaté partnery.
Pro automatizovaný monitoring stavu e‑mailingu používáme nástroj Leadhub.
Komentáře (0)