Oranžáda podcast s Jakubem Čižmařem o e‑mailingových strategiích

Jakub Čižmař je člověk, který se díky svým zkušenostem řadí k jednomu z předních specialistů na e‑mailový marketing. Rád vymýšlí komunikační strategie a radí firmám a e‑shopařům, jak vůbec s e‑mailingem začít. Potkat ho můžete na Shopcampu, Czech Online Expo nebo na Marketing Festivalu, kde přednáší o e‑mail marketingu a dalších nástrahách. Z vlastní zkušenosti musíme říct, že Kubovi přednášky jsou fakt super. Takže pokud se vám někdy naskytne možnost si na ně zajít, určitě si zajděte. A protože e‑maling je nástroj, který nikdy neumírá, pozvali jsme si Kubu do našeho podcastu a pořádně ho vyzpovídali.

Co se v podcastu dozvíte?

  • 00:15 Co to je e‑mail marketing a proč by ho měli e‑shopaři používat
  • 00:55 Jak je na tom e‑mailing v porovnání s ostatními marketingovými aktivitami (PPC, sociální sítě)
  • 02:15 Jak vypadá komunikační e‑mailingová strategie a na jak dlouho se strategie tvoří
  • 04:03 Pro koho je komunikační strategie vhodná — malý/​střední/​velký e‑shop?
  • 05:59 Jaká strategie se Kubovi povedla
  • 12:15 Click-rate, open-rate a další — co vše sledovat při vyhodnocování kampaní
  • 17:40 Lze na základě čísel poznat, kdy je správná chvíle poslat další newsletter?
  • 22:10 Existuje optimální množství newsletterů, které by měli e‑shopaři zákazníkům posílat?
  • 23:45 Co dělat, když máme v databázi „mrtvé kontakty“
  • 26:47 Jaké změny nás v nejbližší době čekají.
  • 30:35 Jaké e‑maily patří do objednávkového procesu
  • 33:33 Kubova rada na konec

Podcast

Je něco, co by vás zajímalo, ale v podcastu to nezaznělo? Napište nám do komentářů.

Natálie Timčenková
Natálie Timčenková
26. 10. 2021
Natka pracuje v BESTETO jako obsahový specialista — píše články na blog, stará se o sociální sítě a organizuje akce pro markeťáckou komunitu a veřejnost. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.