Oranžáda podcast s Tomášem Pauchem o GDPR a e‑mailingu z právního hlediska

E‑mailing je marketingový nástroj, na který spousta e‑shopařů zapomíná. Přitom se jedná o jeden z nejrychlejších způsobů, jak předat svým zákazníkům důležité sdělení či obchodní nabídku. A i když to na první pohled vypadá velmi jednoduše, zklameme vás. I tady se musí dodržovat určitá pravidla, i ta právní. Proto jsme si do našeho podcastu pozvali Tomáše Pauchaadvokátní kanceláře eLegal, který nám prozradí, na co si dát z právního hlediska v e‑mail marketingu pozor a jak dlouho můžeme zasílat e‑maily zákazníkům, kteří u nás nakoupili.

Co se v podcastu dozvíte?

  • 00:12 Jak moc se změnil e‑mailing po příchodu GDPR
  • 01:35 Jakých nejčastějších chyb se e‑shopaři dopouští
  • 03:58 Můžeme použít nasbírané kontakty z pop-up okna na webu na rozesílku e‑mailů?
  • 05:36 Co dělat, když nás nechce e‑shopař odebrat z e‑mailové databáze
  • 06:39 Jak vysoké mohou být pokuty?
  • 07:40 Co dělat, když chceme posílat e‑maily po uplynutí stanovené lhůty
  • 10:16 Kdy můžeme zákazníkům posílat e‑maily bez jejich souhlasu?
  • 13:46 Jak je to v případě reklamních systémů, jako je Facebook a Google Ads — je potřeba souhlast zákazníků nebo je můžeme použít bez jejich souhlasu?
  • 16:42 Co nemají e‑shopaři ošetřené z právního hlediska a měli by si na to dát pozor
  • 22:45 Jak postupovat když ve firmě dojde k úniku osobních dat
  • 27:50 Jaké změny nás v rámci e‑mailingu a práva čekají v nejbližší době
  • 33:10 Doporučení pro všechny e‑shopaře

Podcast

Doufáme, že jste si nový díl užili. Pokud si nechcete nechat ujít i další díly Oranžády, neváhejte nás sledovat na SpotifySoundcloudu.

Natálie Timčenková
Natálie Timčenková
30. 09. 2021
Natka pracuje v BESTETO jako obsahový specialista — píše články na blog, stará se o sociální sítě a organizuje akce pro markeťáckou komunitu a veřejnost. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.