E-mail marketing

E-mailing dělá e-shop tehdy, pokud oslovuje své (potenicální) zákazníky e-mailem a to za reklamními účely.

Základem je rozesílání newsletterů. Ty slouží zejména pro budování vztahu se zákazníkem, podporují brand a informují například o nových produktech, slevových akcích atd.

Vánoční marketing na poslední chvíli

Prosinec je za dveřmi a s ním i Vánoce. Na rovinu - velké zázraky už moc nestíháte. Ale občas stačí malá změna, která dokáže pomoct. Třeba přivede nové zákazníky. Nebo budou zákazníci spokojenější. Mrkněte na naše tipy na poslední chvíli.

29. 11. 2018

Z pohledu e-shopů jsou Vánoce za dveřmi. Ve spoustě případů platí, že co jste nestihli dosud, již do Vánoc nestihnete. Stále ještě existuje ale spousta možností, jak zlepšit výsledky v nejdůležitějším období roku.

16. 11. 2015
Ilustrace

E-mailový SPAM hned ze dvou stran, Zboží.cz a růst počtu internetových domén - podívejte se, co nás zaujalo tento týden v marketingu na internetu.

18. 07. 2014