Hlavním cílem bylo dostat 3D tisk ke sledujícím, které toto téma zajímá a zároveň meziročně přivést do e‑shopu klientky více zákazníků.
Docílení vyšší návštěvnosti webu a více zákazníků jsme dosáhli pomocí PPC a správné inzerce na Facebooku.
Ve chvíli, kdy jsme potřebovali klientce navýšit obrat ještě víc, nasadili jsme do hry e‑mail marketing. Zde se nám povedlo dosáhnout skvělých výsledků za minimální finanční investici.
Máte pocit, že váš e‑shop stagnuje či neroste, jak by měl? Platíte za inzerci stále více, abyste alespoň udrželi výsledky z předchozího období? Proč tedy nezkusit SEO optimalizaci, která vašemu webu vždy prospěje a sklízí plody své práce dlouhodobě. Navíc investujete do vašeho webu, ne do kreditu cizích systémů.
Co chystá Zboží.cz za novinky? Jaké byly ty nejžhavější za jaro 2024? A kdy přejde Zboží kompletně pod Sklik? To vše se dozvíte v dalším díle podcastu Oranžáda!
Cílová skupina je určitý okruh lidí, které se snaží e‑shopař oslovit a zaměřit na ně svou propagaci a vizuální podobu značky či produktu. Tuto skupinu si můžete definovat na základě socio-demografických parametrů. V článku se dozvíte, jak správně takovou skupinu definovat a na co si dát pozor.
Zajímá vás, jak na tom byla naše inzerce v prosinci 2021, tedy v hlavní vánoční sezoně? Pokud máte e‑shop, tak určitě víte, že Vánoce představují nejnáročnější část roku, kdy počty objednávek rostou neuvěřitelným tempem. Rozhodli jsme se, že se na jednotlivé výsledky z tohoto období podíváme pěkně zblízka.