Google otevírá Ads Creative Studio a LinkedIn má svůj Business Manager

Z marketingu u nás a ve světě

Facebook

  • Meta chce pomoci tvůrcům lépe se prezentovat a monetizovat jejich práci na Facebooku. Proto spouští nový nástroj Creator Collaborations, který jim umožní spolupracovat s ostatními autory obsahu, a rozšířit tak svůj dosah.
  • Facebook se opět opřel do skupin a chystá pro ně všemožné novinky, které by měly podpořit engagement. Těšit se můžete na nový vyhrazený prostor pro oznámení v postranním panelu aplikace i více možností pro menší diskuse v rámci skupin. 
  • Hra i lepší verze demokracie. V metaverzu žijí stovky tisíc lidí, opírají se o silnou ekonomiku.
  • Meta spouští nové možnosti zobrazení NFT na Facebooku.
  • Meta testuje možnost, jak si na Facebooku vytvoříte samostatné profily pro různé účely nebo interakci s různými prvky platformy. Nově budou k dispozici až 4 další samostatné profily, které budou propojeny s jedním hlavním účtem. 

Instagram

  • Instagram zpřístupnil více tvůrcům šablony Reels, které umožňují vytvářet krátké videoklipy na základě oblíbených formátů obsahu. Těšit se můžete také na nová hudební doporučení pro vaše videa. 
  • Firmy a značky teď budou moci přidávat videa Reels na Instagram a spravovat související aktivity i z platforem třetích stran. Instagram totiž spouští Reels API i pro externí použití. 
  • Instagram testuje poznámky ve zprávách a reklamy v profilech. 
  • Instagram začal testovat nový nástroj Live Producer. Ten umožní vysílat živá videa ze stolního počítače a prostřednictvím různých streamovacích platforem třetích stran. 
  • Instagram spustil nové funkce vyhledávání na mapě, které poskytnou další způsob, jak v aplikaci objevit místní podniky a získat o nich více informací. 
  • Video příspěvky na Instagramu pod 15 minut budou sdílena jako Reels.
  • Instagram spouští test Creator Marketplace, nové platformy pro vyhledávání influencerů. 

Ostatní sociální sítě

Další zajímavosti

Ze života marketingové agentury BESTETO

  • Nejdůležitější roli v inzerci hraje rozpočet, cílová skupina a unikátnost produktu. Pokud máte všechny tyto věci zvládnuté až do toho nejmenšího detailu, zaměřte se v produktové inzerci na CTA tlačítka. Ty nakupující zaujmou hlavně po vizuální stránce a kdo ví, třeba je i tahle “maličkost” přiměje k nákupu na vašem e‑shopu.
  • Další díl Oranžády je venku! Tentokrát jsme se s Andreou Voříškovou (Pavelcovou) z advokátní kanceláře eLegal bavili o tom, jak by měla vypadat spolupráce s influencery z právního hlediska. Pokud vás zajímá, na co si dát před začátkem spolupráce pozor nebo jak by měla smlouva vypadat, nenechte si tento díl ujít 
  • Chcete zvýšit návštěvnost z organického vyhledávání a dostat váš e‑shop na vyšší pozice ve vyhledávání? Pomoci by vám mohlo SEO neboli optimalizace pro vyhledávače. Sepsali jsme 8 tipů, jak na SEO pro e‑shopy.
  • Onlinová datová analytika si poslední dobou prochází nelehkým obdobím. Po lednové cookie apokalypse, ze které se ještě dnes nejeden e‑shopař vzpamatovává, přichází další rána. Dle oficiálního vyjádření Googlu dojde k 1. 7. 2023 k ukončení Universal Analytics a sběru dat. Pokud jste doposud používali Google Analytics jako hlavní analytický nástroj, pak je nejvyšší čas se na tuto změnu řádně připravit. Jak na to se dozvíte v tomto článku — představíme vám novou verzi Google Analytics,ukážeme vám, jak tuto službu založit, nasadit na web a správně nastavit. 
Natálie Timčenková
Natálie Timčenková
29. 07. 2022
Natka pracuje v BESTETO jako obsahový specialista — píše články na blog, stará se o sociální sítě a organizuje akce pro markeťáckou komunitu a veřejnost. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.