Oranžáda podcast s Andreou Voříškovou o spolupráci s influencery

Spolupráce s influencery se v posledních letech těší velké oblibě. Značky se spojují s influencery, aby byly svým zákazníkům co nejvíc na očích a získaly vyšší prodeje. Zní to fajn, ale jako každá jiná spolupráce, i tato by měla být podložena smlouvou. O tom, co vše by smlouva měla obsahovat a na co si dát během spolupráce pozor, jsme se bavili s advokátkou Andreou Voříškovou (Pavelcovou) z advokátní kanceláře eLegal.

Pokud vás zajímá, jak to (ne)dělat, nenechte si na Instagramu ujít profil svetinfluenceru.

Influencer marketing

Co se v podcastu dozvíte?

  • 00:22 Jaké to je být influencer
  • 01:24 Proč se lidé dívají na influencery skrz prsty
  • 02:44 Na co si dát před začátkem spolupráce pozor
  • 05:04 Kde čerpat informace
  • 06:06 Jaké typy spolupráce s influencery existují
  • 08:33 Co vše by měla obsahovat smlouva s influencerem
  • 14:14 Vztah agentura vs. firma vs. influencer
  • 15:47 Co dělat, když se do smlouvy neuvedou “nepodstatné drobnosti” 
  • 18:08 Je vhodné používat vzorovou smlouvu s influencery z internetu?
  • 19:49 Co firmám hrozí, když influencer zveřejní post a nedodrží podmínky smlouvy (např. označení placené spolupráce)
  • 24:00 Jak by měla vypadat správně označená spolupráce
  • 25:42 Existují produkty, které influenceři propagovat nesmí?
  • 26:44 Jak se řeší špatně označená spolupráce
  • 28:15 Rada na závěr

Podcast

Je něco, co by vás ohledně smlouvy či influencerech zajímalo, ale v podcastu to nezaznělo? Neváhejte nám napsat do komentářů.

Natálie Timčenková
Natálie Timčenková
12. 07. 2022
Natka pracuje v BESTETO jako obsahový specialista — píše články na blog, stará se o sociální sítě a organizuje akce pro markeťáckou komunitu a veřejnost. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.