Podpořte produktové obrázky CTA tlačítky nebo jinými grafickými prvky a získejte maximum z kampaní na Facebooku a Instagramu

Inzerujete na Facebooku či Instagramu a přemýšlíte, jak zaujmout potenciální zákazníky a přimět je k nákupu vašich produktů? Konkurence na těchto sociálních sítích je opravdu velká a reklamy na uživatele útočí ze všech stran. Doporučujeme se od konkurence trochu odlišit. Kromě správně zvolené cílové skupiny také vsadit na dobře napsaný text a produktové fotky doplněné CTA tlačítky či jinými grafickými prvky. S tím vám může pomoci například aplikace Feed Image Editor, jejímž cílem je hromadné vylepšení produktových obrázků a navýšení prodejů v inzertních systémech.

1. Předpřipravené texty

Co více zákazníky zaujme než produkt s nápisem akce či výprodej. Je známo, že tyto slova slouží jako taková zaklínací formule, na kterou nakupující často slyší. Mimo tyto pojmy můžete využít i označení novinka, doprava zdarma nebo si vybrat cokoliv dalšího z již předpřipravených textů. V případě, že ani jeden text nebude ten pravý, napište si svůj vlastní. Na výběr máte z více než 150 fontů.

2. Grafické prvky

Další variantou, jak produktové obrázky vylepšit, je přidání grafických prvků. Tvar prvku přizpůsobíte velikosti textu a barvu doladíte podle vaší představy nebo tonality značky. Podle potřeby můžete přidat efekty — odraz a stín. 

TIP: Grafické prvky lze také vytvořit v Canvě a přidat ve Správci reklam přímo v nastavení kampaně.

3. Štítky

Grafické štítky v 2D a 3D podobě — cedulky, bubliny, kolečka a spoustu dalších možností, jak udělat produkty v inzerci atraktivnější. I tyto štítky jsou editovatelné. 

4. Samolepky

Přidejte na produkt nálepky. V aplikaci najdete různé samolepky rozdělené tématicky podle akcí (Black Friday), svátků (Valentýn, Vánoce) či ročních období (jaro, léto, podzim, zima). Použít můžete také samolepku s dopravou zdarma.

5. Vlastní grafika

Nevyužijete ani jeden prvek, který aplikace nabízí? Nahrajte vlastní grafiku do aplikace a použijte ji hromadně na všechny produkty nebo jen na ty vybrané.

Myslete však na to, že nejdůležitější roli hraje rozpočet, cílová skupina a unikátnost produktu. CTA tlačítka už jsou pak jen “malé detaily”, které mohou pomoci po vizuální stránce. A pokud vás aplikace Feed Image Editor zaujala, vyzkoušejte ji na 30 dní zdarma.

Natálie Timčenková
Natálie Timčenková
13. 06. 2022
Natka pracuje v BESTETO jako obsahový specialista — píše články na blog, stará se o sociální sítě a organizuje akce pro markeťáckou komunitu a veřejnost. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.