Je dobré si jednou za čas zopakovat základy. Proto jsme v pondělí po pravidelné poradě usedli a opakovali si základní marketingové pojmy. Řeč přišla třeba na rozdíly mezi mediální agenturou a mediálním zastoupením, či oblíbený inbound marketing. Znáte pojmy na jedničku? Stáhněte si slovník, ať víte, jak na tom jste.
Jak jsme si opakovali slovíčka

Ondra a Jirka “ve škole” při studiu marketingových slovíček. Více fotek na Besteto Flickru.
Krátký test pro vás
Vyzkoušejte si své znalosti. Co snímek, to jeden pojem. Stručně nahlas odpovězte na každý z nich. Jsou vaše odpovědi opravdu 100% přesvědčivé?
Slovník ke stažení
Stáhněte si naši studijní pomůcku. Dvě stránky slovíček jsou doplněny odkazy na vybrané definice.
Stáhnout marketingový slovník (PDF 52 KB).
20. 08. 2013
Komentáře (3)
Pavle máš bod Pavle za rychlost přečtení i za nalezený překlep. Takže rovnou dva :)
Děkuji.
Jinak jsem se překlepl i já, Farud tam máte místo Fraud.
Bylo by to super, kdyby to bylo bez překlepů:-D Click Fardu fakt nic není. Click Fraud, už ano:-)