Personalizace je přizpůsobování obsahu nebo služeb jednotlivci na základě jeho preferencí a chování. V marketingu zvyšuje relevanci nabídek a angažovanost uživatelů.
Pomyslný hřebíček, na závěr všech materiálů k nekonferenci Personalizace & automatizace 2014, která proběhla v dubnu v brněnském klubu Leitnerka, zatluče dnes poslední ze série videí. Jde o záznam panelové diskuse, kde se zapojili Zbyněk Hraše (Etnetera), Matej Kováčik (Silverpop), Kuba Černý (Persoo), Tomáš Sedláček (Gemius) a Michal Fanta (Etnetera). Video z diskuse https://www.youtube-nocookie.com/embed/690osmaAOaw?rel=0…
Pavel Žák z Master Internet hájil na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 barvy těch, kdo bojují proti nevyžádané poště. Dal tak zpětnou vazbu marketérům na jejich kampaně a vysvětlil důležité principy prevence ochrany obchodních sdělení před zařazením do nevyžádané pošty.
Kuba Černý z Persoo představil na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 jak základy automatizované personalizace webu, tak úhel, kterým na věc kouká český software Persoo.cz.