Je dobré si jednou za čas zopakovat základy. Proto jsme v pondělí po pravidelné poradě usedli a opakovali si základní marketingové pojmy. Řeč přišla třeba na rozdíly mezi mediální agenturou a mediálním zastoupením, či oblíbený inbound marketing. Znáte pojmy na jedničku? Stáhněte si slovník, ať víte, jak na tom jste.
Jak jsme si opakovali slovíčka
Ondra a Jirka “ve škole” při studiu marketingových slovíček. Více fotek na Besteto Flickru.
Krátký test pro vás
Vyzkoušejte si své znalosti. Co snímek, to jeden pojem. Stručně nahlas odpovězte na každý z nich. Jsou vaše odpovědi opravdu 100% přesvědčivé?
Slovník ke stažení
Stáhněte si naši studijní pomůcku. Dvě stránky slovíček jsou doplněny odkazy na vybrané definice.
Stáhnout marketingový slovník (PDF 52 KB).
20. 08. 2013
Témata:
Personalizace
, PPC reklama
, Remarketing
, SEO
, SMART cíle
, URL
, A/B testování
, Affiliate marketing
, Google AdWords
, HTTPS
, Konverze
, Marketing
, Newsletter
Komentáře (3)
Pavle máš bod Pavle za rychlost přečtení i za nalezený překlep. Takže rovnou dva :)
Děkuji.
Jinak jsem se překlepl i já, Farud tam máte místo Fraud.
Bylo by to super, kdyby to bylo bez překlepů:-D Click Fardu fakt nic není. Click Fraud, už ano:-)