Podívejte se na přednášku z brněnského Barcampu. Michal Janík mluvil o marketingové strategii pro e‑shop, o jednotlivých marketingových metodách a o tom, odkud začít.
Ničivé povodně z minulého týdne nestihly pořádně opadnout, a už je vystřídala aféra kolem sběru osobních údajů uživatelů internetu americkými bezpečnostními složkami — PRISM. Tu ze středy na čtvrtek na špici sledovanosti vystřídalo nevídané zatýkání českých politiků. Tento týden jsme neměli o události nouzi. Pojďme se ohlédnout, co se dělo na internetu.
„Ako postupuje pri nákupe slovenský spotrebitel“, tak pojmenoval svůj příspěvek na Vyhledávačích zboží CEO Pricemania.sk Michal Král. Prohlédněte si prezentaci a přečtěte si víc!
Softwarový architekt Martin Jech promluvil na Vyhledávačích zboží o HyperZboží.cz. Za zmínku stojí sémantický přístup ke zpracování dat o zboží či zdroje návštěvnosti HyperZboží. Přečtěte si víc.
Dnešní diskuse (náhled twítů, PNG 151 KB) Marka Prokopa, Vlasty Vávrů, Tomáše Hodbodě, Honzy Javorka a pana Mergada nás vedla k tomu sepsat důvody, proč si myslíme i my, že je vhodné svá datová XML pro vyhledávače zboží před konkurencí chránit.