Červnová várka marketingových novinek je tady! A co se tentokrát dozvíte? Třeba to, že Facebook připravuje zásadní změny ve feedu, Instagram rozšiřuje možnosti kontroly citlivého obsahu, Glami kupuje italský módní vyhledávač Stileo a YouTube chce nabídnout svůj reklamní prostor třetím stranám.
Od doby, co byla povinnost nasadit na web novou cookie lištu uteklo už několik měsíců. Většina e‑shopařů tápala a stále tápe, jak ji správně nasadit, aby splňovala vše potřebné a ztráta na datech byla co nejmenší. Nedalo nám to a hledali jsme nástroj, který nám dokáže získat alespoň část ztacených dat zpět. A to se nám povedlo — aplikace Plausible je skvělým pomocníkem pro všechny, kdo má web, e‑shop či magazín.
Co je to linkbuilding a jaké existují typy odkazů už určitě víte z našich předchozích článků. Je na čase rozšířit obzory a podívat se v oblasti SEO zase kousek dál. Tentokrát se zaměříme na jednotlivé metody tvorby zpětných odkazů, které fungují a má smysl je aplikovat. Jaké metody to jsou se dozvíte v našem článku.
Nejdůležitější roli v inzerci hraje rozpočet, cílová skupina a unikátnost produktu. Pokud máte všechny tyto věci zvládnuté až do toho nejmenšího detailu, zaměřte se v produktové inzerci na CTA tlačítka. Ty nakupující zaujmou hlavně po vizuální stránce a kdo ví, třeba je i tahle “maličkost” přiměje k nákupu na vašem e‑shopu.
Květnová várka marketingových novinek je tady! A co se tentokrát dozvíte? Třeba to, že Facebook vymýšlí nové způsoby, jak uživatele v aplikaci zaujmout, Instagram Reels se těší čím dál větší popularitě, Elon Musk koupil Twitter za 44 miliard dolarů, LinkedIn mění algoritmus feedu a TikTok míří v Česku ke dvěma milionům uživatelů.