Sjednocení produktové inzerce na Seznamu v systémech Sklik a Zbozi.cz je poslední měsíc velkým tématem, které řeší většina markeťáků napříč celým internetem. Dle autorů se tyto změny dějí hlavně proto, aby se produktové inzeráty ovládaly přes jednu platformu. V tomto článku najdete několik tipů, které vám pomohou se na tuto změnu připravit, případně získáte odpovědi na některé otázky.
Červencová várka marketingových novinek je tady! A co se tentokrát dozvíte? Třeba to, že Google odebírá Ads Creative Studio pro všechny inzerenty, Facebook chystá různé novinky ve skupinách, Instagram spustil nové funkce vyhledávání na mapě a Netflix spojí síly s Microsoftem pro levnější předplatné s reklamami.
Používáte jako hlavní analytický nástroj Google Analytics? Pak byste měli zbystřit. Dle oficiálního vyjádření Googlu dojde k 1. 7. 2023 k ukončení služby Universal Analytcs a sběru dat. Nemusíte se ale bát, sbírat data budete moci i nadále. Stačí přejít na službu Google Analytics 4. V článku se dozvíte, jak tuto službu založit, nasadit na web a správně nastavit.
Chcete zvýšit návštěvnost z organického vyhledávání a dostat váš e‑shop na vyšší pozice ve vyhledávání? Pomoci by vám mohlo SEO neboli optimalizace pro vyhledávače. Do článku jsme vám sepsali 8 tipů, jak na to.
Advokátka Andrea Voříšková (Pavelcová) z advokátní kanceláře eLegal je dalším hostem našeho podcastu Oranžáda. Tentokrat jsme se bavili o influencerech a spolupráci s nimi. V podcastu se dozvíte, na co si dát pozor před začátkem spolupráce, co vše by měla obsahovat smlouva s influencery, a jak správně spolupráci označit na sociálních sítích. Pokud vás tento díl zajímá, nasaďte si sluchátka a nenechte si ho ujít.