Tipy z akce Performance a branding summit 2016

9. 6. 2016 jsme se s Lukášem vydali na cestu do Prahy na Google Performance&Branding Summit 2016 (#PBS16). Stejně jako minulý rok jsem si odnesl spoustu informací. Pojďme si je shrnout. 

  • Analyzujte složky skóre kvality (relevance, očekávaná míra prokliku, vstupní stránka). V analýze velký účtů vám pomůže skript noca.cz/skorekvality.
  • Nová podoba textového inzerátu. Už nebude nadpis 25 znaků, 1 popisek 35 znaků, 2 popisek 35 znaků, ale 2x30 + 80 znaků. Podle testů nové inzeráty dosahují až o 20% vyšší CTR.
  • U kampaní využívejte všechna možná rozšíření. Posunete tím kampaně na další level. Aktuálně můžeme využívat rozšíření o podstránky, lokalitu, volání, aplikaci, recenzi, popisky a o strukturované úryvky.
  • A/B testování změn v kampani testujte přes koncepty a experimenty. Testovat můžete rozšíření, biding, jazyk, vstupní stránku, inzeráty a další.
  • Automatická optimalizace šetří čas a je založena na více signálech než manuální. Můžete se soustředit na plánování a strategie. Marketér 80% času tráví manulními úkony, které ne vždy nesou hodnotu.
  • Cílová ROAS je průměrná hodnota konverze (například tržeb), kterou chcete získat z každé koruny vynaložené na reklamu. Ideální počet konverzí na zapnutí automatické strategie je 500. Při 200 konverzích je Roas fluktuace nízká a rychlost učení rychlá.
  • Špatné načasování testu automatické strategie a vyhodnocení často kazí výsledky. Čekejte minimální 5 týdnů. U kampaně s automatickou strategií nedělejte žádné úpravy po dobu testování.
  • Lidé na mobilech primárně hledají informace, díky kterým je 20% nákupů ovlivněno.
  • Cross Device konverze můžete měřit pouze Adwords kódem pro měření konverzí. Import dat z Google analytics to neumí. V inzerci sledujte sloupce konvertovaná kliknutí a konverze mezi zařízením. Cross device může být i desktop a desktop. V Analytics lze měřit pomocí user ID. Celá metodika popsaná na goo.gl/9wprGQ.
  • V Adwords bude nový modifikátor úpravy max cpc pro desktop. Můžete mít čistě kampaň pro mobilní zařízení a tablety.
  • Při výpadku XML feedu v merchant centru Adwords bere data z mikroformátů nebo nově z dostupnostního feedu.
  • V merchant můžete tvořit pravidla pro úpravu XML feedu. Chyba v nastavení pravidel může vést k zamítnutí celého feedu.
  • V PLA si rozdělte inzerci pomocí custom labels.
  • Název produktu je pro PLA zásadním atributem.
  • U PLA využívejte remarketingové listy. Cílit můžete na lidi, kteří byli na home page, kategorii, produktu nebo v košíku.
  • Výsledky automatického cílení v GDN můžete zjisti v segmentu režim cílení (záložka obsahová síť - umístění).
  • V GDN budou responzivní reklamy.
  • Vyzkoušejte u remarketingu konzervativní a agresivní cílení. Podle dat přináší více konverzí.
PBS16
PBS16
PBS16
PBS16
PBS16
PBS16

Přidat komentář