Velký přehled rozměrů fotek na Facebooku

Každý, kdo používá Facebook, se určitě minimálně jednou setkal s tím, že mu neseděly rozměry fotek a konečný výsledek nevypadal dle jeho představ. Není se čemu divit, každá fotka, kterou zveřejníte, má předem jasně daná specifika. To znamená, že úvodní fotka stránky bude mít jiné rozměry než obyčejný příspěvek nebo profilová fotka.

Úvodní fotka stránky

Úvodní fotka je první věc, které si uživatel na firemní stránce všimne. Proto vytvořte poutavou grafiku, fotku a sdělte uživatelům ty nejdůležitější informace o vaší firmě — ideálně tak, aby bylo na první pohled zřejmé, čím se zabýváte. Doporučená velikost této fotky je 820 x 312 pixelů a na mobilu až 828 x 464 pixelů.

Pokud chcete vytvořit úvodní fotku, která se správně zobrazí na počítači i na mobilu, použijte rozměr 820 x 312 pixelů. Aby nedošlo k oříznutí fotky v mobilních zařízeních, umístěte důležité info do středu fotky.

Úvodní fotka události

Mimo klasických stránek můžete na Facebooku vytvářet i různé události. Tady si ale dejte pozor. Jakmile hlavní fotku nebo video k události přidáte, už nemůžete upravovat jejich velikost. Pokud jde o veřejnou událost, může si fotky a videa k události prohlédnout kdokoli, kdo si danou událost zobrazí. Fotky nebo videa přidaná k soukromým událostem uvidí jenom ostatní pozvaní uživatelé Doporučená velikost fotky pro událost je 784 x 295 pixelů.

Profilová fotka stránky

Hned po úvodní fotce hraje důležitou roli profilová fotka ve tvaru kolečka. Tato fotka je nedílnou součástí firemní stránky, protože se zobrazuje u každého zveřejněného příspěvku a komentáře. Uživatele si díky profilové fotce lépe zapamatují, o jakou firmu se jedná. Doporučená velikost profilové fotky je 720 x 720 pixelů.

O nástroji Pricing Fox jste možná zatím moc neslyšeli. Nevadí. Vyzpovídali jsme v podcastu Domču z Pricing Fox, která…

Zveřejnil(a) BESTETO dne Čtvrtek 14. ledna 2021

Velikosti příspěvků na Facebooku

Příspěvek s obdélníkovou fotkou

Tento typ příspěvků využívá spoustu firem a není se čemu divit. Cílem tohoto příspěvku je přimět lidi k tomu, aby reagovali a komunikovali. Pokud zveřejníte něco opravdu zajímavého, uvidíte, že se pod příspěvkem rozjede diskuze — uživatele se nejradši vyjadřují k aktuálnímu dění (COVID, politika, Black friday). Doporučená velikost tohoto příspěvku je 940 x 788 pixelů.

Pokud chcete přidat do textu odkaz s proklikem na váš web a odkaz je příliš dlouhý, použijte osvědčený nástroj na zkracování odkazů, například bit.ly.

S Dominikem a jeho vykřičníky už se asi setkala většina z nás. Věděli jste ale, že na Instagramu…

Zveřejnil(a) TOP 09 dne Pátek 22. ledna 2021

Příspěvek s odkazem

Potřebujete své fanoušky nalákat na článek, produkt nebo jinou zajímavou akci na vašem webu? Jde to! Zkopírujte si odkaz z webu, vložte ho do textového pole příspěvku a počkejte, než se vám automaticky načte náhledová fotka. Pokud budete chtít fotku vyměnit, pak ji nahrajte ručně. Doporučená velikost je 1 080 x 1 080 pixelů.

Chcete zveřejnit příspěvek s odkazem, ale nezobrazuje se vám v náhledu fotka? Použijte nástroj FB debbuger.

Stanovit správnou cenu produktu může být někdy skutečným oříškem pro většinu podnikatelů. Pokud vás zajímá na co si…

Zveřejnil(a) BESTETO dne Středa 20. ledna 2021

 

V příštím článku se podíváme na rozměry, které se používají u reklamních kampaní na Facebooku.

 

Natálie Timčenková
Natálie Timčenková
26. 01. 2021
Natka pracuje v BESTETO jako obsahový specialista — píše články na blog, stará se o sociální sítě a organizuje akce pro markeťáckou komunitu a veřejnost. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.