• Služby
  • Reference
  • Blog
  • Kariéra
  • O nás
  • Kontakt
  • Besteto klub
  • CZ
  • SK
  1. Úvod
  2. Blog
  3. XML feed

XML feed

XML feed je datový soubor s informacemi. V on-line marketingu jde nejčastěji o informace o produktech, tzv. produktové feedy (product feed). Dále jsou to XML feedy s informacemi o kategoriích zboží (category feed), objednávkách, zákaznících a klíčových slovech (keyword feed).

K čemu XML feedy používáme
XML feedy nám pomáhají práci automatizovat. Marketingové aktivity tak uděláme rychleji a s vyšší přesností. Jde například o PPC reklamu, Google Ads, Sklik, Microsoft Ads, Meta Ads (tvorba kampaní typu Shopping či DSA), reklamu ve vyhledávačích zboží (Heureka, Zboží.cz, GLAMI, Favi, Biano), product Information monitoring, import dat od dodavatelů, cenotvorbu a další.

Jak s XML feedy pracujeme
Využíváme Mergado Editor. Naši kvalifikaci prokazuje certifikace zlatý Mergado Partner. Dle potřeby používáme i další nástroje, například Blending Bull, které nám pomáhají zpracovávat XML feedy téměř libovolných formátů.

Produktové inzeráty ve vyhledávání během pár minut? S PPC Bee to jde

Jaké jsou první dojmy našich specialistů po měsíci testování PPC Bee? Co by dnes udělali jinak? Přečtěte si článek, ve kterém se s vámi Janča a Patrik podělí o svoje zkušenosti.

23. 7. 2019 Číst dál

Znáte feedy jako své boty? Přednáška z Nekonference 2018 od Pavla Rusinského z Mergada

Pavel z Mergada mluvil na letošní Nekonferenci o feedech. A ne o ledajakých. Poslechněte si, o čem bylo jeho povídání. Přikládáme video i prezentaci.

11. 7. 2018 Číst dál

Jak předběhnout konkurenci? Používejte parametry na Heurece

Proč jsou parametry na Heurece důležité a jak na ně? Tentokrát poradí náš marketingový konzultant Filip Vašíček.

24. 10. 2017 Číst dál

Sleviště.cz, co by o něm měly vědět e‑shopy

Při sestavování reportů pro klienty mne uhodil do očí zánovní zdroj návštěvnosti e‑shopů. Jmenuje se Sleviště.cz a protože jsou výsledky u některých e‑shopů zajímavé, rozhodl jsem se o této službě zjistit podrobnější informace.

23. 2. 2017 Číst dál

Jak zlepšit spárovanost zboží na Heurece

Často se nás ptáte, jak docílit lepší spárovanosti produktů na Heurece. Pojďme se na to podívat pěkně krok po kroku.

5. 10. 2016 Číst dál
  • Předchozí
  • Další
  • Předchozí
  • 1
  • 2 (current)
  • 3
  • Další
  • Přihlášení k newsletteru
  • Dokumenty ke stažení
  • Návody pro klienty
  • Zpracování osobních údajů
  • Prohlášení o souborech cookies
Besteto marketing, s. r. o.
Cejl 20, 602 00 Brno
IČ: 29380553, DIČ: CZ29380553

Provozovatelem stránek Besteto.cz je Besteto marketing, s. r. o., IČ 29380553.
Besteto marketing, s. r. o. je člen koncernu Profitak group, s.r.o