• Služby
  • Reference
  • Blog
  • Kariéra
  • O nás
  • Kontakt
  • Besteto klub
  • CZ
  • SK
  1. Úvod
  2. Blog
  3. SEO

SEO

SEO (z anglického Search Engine Optimization) někdy nesprávně označovaná jako SEO optimalizace, je tradiční oblast on-line marketingu. Cílí na získání návštěvníků z fulltextových vyhledávačů Google, Seznam.cz, ChatGPT search či další služby.

Proč se věnovat SEO
SEO patří mezi nejstarší oblasti on-line marketingu. Hovoříme o něm již od dob služeb jako byly Altavista, Yahoo, Seznam.cz či Google. I přes rychlý rozvoj konkurenčních disciplín (PPC reklama, vyhledávače zboží, marketplaces) si udrželo SEO významné postavení. Na rozdíl od jiných metod se v něm neplatí “kredit” za reklamu. To neznamená, že je zdarma, protože stojí např. čas lidí, kteří se mu věnují. SEO má však velmi dobrý poměr cena/​výkon a v době rostoucích výdajů na reklamu je nezbytnou součástí přežití e‑shopů.

Jak se věnovat SEO
Přečtěte si následující články o SEO. Udělejte si SEO audit některým z nástrojů SiteOne Scraper, Screaming Frog, případně pokročilejším Scraping Camel. A pokud byste stáli o odbornou pomoc v této obtížné disciplíně, navštivte stránku našich služeb, konkrétně SEO a podívejte se, jak svým klientům pomáháme.

Error 404: Všechno, co potřebujete vědět o tomto chybovém hlášení a jak ho vyřešit

Ajajajaj, stránku nelze najít. Jak error 404 vznikne a proč s ním pracovat? Nebo ještě lépe — jak chybové hlášení na svém webu najít a opravit?

20. 10. 2020 Číst dál

Oranžáda podcast s Tomášem Gregovovičem o optimalizaci obrázků pro web

Tom při auditu obrázků pro e‑shopy naráží na problémy, které se často opakují, a přitom stačí dát si na ně pozor a vytvořit si správnou rutinu pro práci s obrázky. Pusťte si nový díl podcastu, ať víte, jestli stejné chyby neděláte i vy.

1. 10. 2020 Číst dál

Jak vytvářet interní odkazy a proč jsou důležité pro SEO

Bez odkazů nemůže váš web fungovat. Díky kvalitní strategii interního propojení můžete ukázat, který obsah je relevantní, a které z vašich článků jsou nejcennější.

11. 8. 2020 Číst dál

Jaké jsou možnosti zobrazení produktů ve WooCommerce

U klienta jsme narazili na problém se zobrazením produktů a když už se nám ho povedlo vyřešit, rádi se podělíme o know-how. 

13. 5. 2020 Číst dál

Co je to duplicitní obsah a proč je pro SEO špatný?

Duplicity na webu komplikují práci vyhledávačům, a to nikdy není dobře. Přečtěte si, na co dát pozor, aby se u vás duplicitní obsah neobjevil. Pokud už tam je, tak poradíme, jak ho řešit.

6. 5. 2020 Číst dál
  • Předchozí
  • Další
  • Předchozí
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5 (current)
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • 14
  • Další
  • Přihlášení k newsletteru
  • Dokumenty ke stažení
  • Návody pro klienty
  • Zpracování osobních údajů
  • Prohlášení o souborech cookies
Besteto marketing, s. r. o.
Cejl 20, 602 00 Brno
IČ: 29380553, DIČ: CZ29380553

Provozovatelem stránek Besteto.cz je Besteto marketing, s. r. o., IČ 29380553.
Besteto marketing, s. r. o. je člen koncernu Profitak group, s.r.o